Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمای هوای این استان نسبت به استان‌های جنوبی و غربی دارای خنکی خاصی است به همین دلیل عدهی از مردم استان‌های دیگر برای فرار از گرمای تابستانی، چهارمحال و بختیاری را مقصد گردشگری خود می‌کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حیدری شامگاه یکشنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌ها و برپایی سیاه چادرهایی استقبال از مسافران ورودی به استان در تابستان امسال در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت اسکان، تامین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و فعالیت صنف‌های کشیک در نقاط مختلف استان با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و مسافران مورد توجه باشد.

حیدری تصریح کرد: بهبود وضعیت تبلیغات با هدف معرفی بهتر مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری از طریق رسانه‌های گروهی، فضای مجازی و نرم‌افزارهای مختلف ضروری است.

وی تعریف و اطلاع‌رسانی شعار ویژه سفرهای تابستانی برای چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: تلاش برای به صفر رساندن حوادث و تلفات ناشی از تصادف‌های جاده‌ای مورد توجه تمامی مسوولان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نوروز امسال سه میلیون و ۲۴۰ هزار مسافر به این استان وارد شد.

علیرضا جیلان تاکید کرد: با توجه به انجام سفرهای تابستانی پاک‌سازی ورودی‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها ضروری است و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان و مسافران برای تعطیلات تابستان و برقراری کشیک‌های اصناف مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: سامان‌دهی، بازسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و پیش‌بینی نمازخانه و واحد خدماتی در جوار این اماکن در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و تحویل آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۲۱ پایگاه اسکان با ظرفیت ۶۰۰ نفر در مدارس چهارمحال و بختیاری از یکم مردادماه جاری پذیرش مسافران نوروزی ورودی به استان را آغاز کرده است.

قاسم باقری اظهار داشت: تلاش می‌شود در محل‌های اسکان آموزش و پرورش استان خدمات مطلوبی با کمترین هزینه به مسافران و گردشگران ارائه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۲۱ پایگاه زیرمجموعه این جمعیت در استان آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی شده‌اند.

ایرج کیانی به فعالیت پنج گروه سیار از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات سیار به مسافران تابستانی در استان اشاره و تاکید کرد: برای تابستان امسال ۵۴۰ نیرو از این جمعیت در استان با ۵۸ دستگاه خودرو امدادی و کمک‌دار سامان‌دهی شده است.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گزارشی از اقدامات انجام شده برای میزبانی از مسافران نوروزی ورودی به استان را ارائه کردند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری ایرانگردی اسکان تابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ایرانگردی اسکان تابستانی چهارمحال وبختیاری ایرانگردی اسکان تابستانی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا