Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید فضل الله گنجی پور روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت:  این تعداد شرکت کننده در پنج گروه آزمایشی در ٢٣ حوزه امتحانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیشترین تعداد داوطلبان را در گروه علوم تجربی با ۲ هزار و ۲۳۸نفر شرکت کننده اعلام کرد و گفت:این تعداد داوطلب در ۱۱ حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست اظهار داشت: برای حفظ سلامت داوطلبان و شرایط مطلوب آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این ماراتن بزرگ دانش اموزی اتخاذ شده است.

سیدعبدالعزیز موسوی بر همکاری همه دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری کنکور بر رعایت همه پروتکل های از سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان در محل آزمون تاکید کرد.

وی اضافه کرد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت های ادارات برنامه ریزی شده است.

آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۱ در پنج گروه از هشتم تا ۱۱ تیر برگزار می شود که در این راستا تمامی ادارات خدمات رسان آب، برق، شبکه بهداشت، هلال احمر و فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آمادگی خود را برای همکاری و برگزاری هر چه مطلوبتر این ماراتن بزرگ دانش آموزی اعلام کردند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد کنکور سراسری 1400 داوطلبان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کنکور سراسری 1400 داوطلبان کنکور کهگیلویه و بویراحمد کنکور سراسری 1400 داوطلبان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، کنکور یک رویداد فرهنگی و علمی است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دولت سیزدهم به برگزاری با کیفیت این رویداد علمی اهتمام ویژه دارد.

یوسف نوری جمعه، ۷ اردیبهشت در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در بابلسر اظهار کرد: هر چه بتوانیم رشته‌های تحصیلی را به‌سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.

وی افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب در سطح کشور امروز کنکور می‌دهند و در استان مازندران ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند، با توجه به اینکه در ۴ مرحله داوطلبان می‌توانند کنکور بدهند، بخشی از این افراد امروز حضور پیدا نمی‌کنند که مصوبه خوبی جهت کاهش اضطراب و کسب نتیجه مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: ۶۳.۵ درصد از داوطلبان کنکور در استان مازندران خانم‌ و مابقی آقایان هستند. در بابلسر هم امروز، ۸۰۶ نفر در حوزه امتحانی بابلسر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: دانشگاه مازندران دانشگاه ممتازی است که در رده‌بندی‌های جهانی و بین‌المللی از رتبه‌های خوبی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر داوطلبان کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش بیشتر داوطلبان، کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳