Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:57:39 GMT

آغاز تغییرات با اعتماد به بومی‌های ارس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۷۵۹

آغاز تغییرات با اعتماد به بومی‌های ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی طی حکمی ابراهیم نصیری را به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل این سازمان  منصوب کرد.

 

ابراهیم نصیری متولد سال ۱۳۵۸ جلفا و دارنده کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی-استراتژیک است.

وی  از فعالان باسابقه حوزه فرهنگ و رسانه در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس می‌باشد که پیش از این مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر فرهنگی هنری و آموزشی، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس، مشاور فرهنگی هنری و مشاور تبلیغاتی رسانه‌ای مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ارس و عضو هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس را در طول سال‌های ۸۵ تاکنون عهده‌دار بوده است و برگزاری صدها رویداد مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی و نمایشگاهی داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیانی همچنین طی حکم دیگری معصومه هوشمند را به عنوان سرپرست مدیریت محیط زیست سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد. معصومه هوشمند متولد ۱۳۶۰ جلفا، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و از کارشناسان باسابقه این سازمان بوده که پیش از این نیز بعنوان کارشناس محیط زیست فعالیت داشت.‌

لازم به توضیح است پیش از این منیژه موسوی از کارکنان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی بصورت مامور به خدمت، مسئولیت مدیریت محیط زیست ارس را بر عهده داشت.

 

همچنین مجید کیانی طی حکم دیگری کاظم حاجی پور را بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی منصوب کرد. حاجی پور نیز از مدیران بومی و باسابقه سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد که هم اکنون مدیریت توسعه تجارت این سازمان را عهده‌دار است.‌

پیش از این یحیی دشتی از کارکنان استانداری آذربایجان‌شرقی به‌صورت مامور به خدمت مسئولیت مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید کیانی تبریز مدیرعامل منطقه آزاد ارس سازمان منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست