Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:36:26 GMT

اهداکنندگان خون فردیت‌گرایی را کنار زده‌اند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۹۸۴

اهداکنندگان خون فردیت‌گرایی را کنار زده‌اند

ایسنا/قم یک استاد حوزه علمیه قم گفت: اهداکنندگان خون با عمل خود نشان داده‌اند که هنوز ایثار و فداکاری در جامعه وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین برزگار در آئین تقدیر از اهداکنندگان مستمر خون در استان قم، با اشاره به اینکه جمع اهداکنندگان مستمر خون یک جمع خاص و ویژه‌ای است، اظهار کرد: ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که متاسفانه فردیت‌گرایی بی‌داد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی تمرکز روی زندگی شخصی در جهان درحال گسترش است، عنوان کرد: متاسفانه با وجود و گسترش ابزارهای ارتباطی شاهد رسوخ این فرهنگ در کشور خودمان نیز هستیم.

این اهداکننده مستمر خون با اشاره به اینکه اهداکنندگان مستمر خون منتظر ایجاد موقعیت برای ایثار کردن نیستند، مطرح کرد: این افراد خودشان به دنبال موقعیت‌سازی و ایثار هستند.

وی با بیان اینکه اهدای خون صدمه‌ای به بدن نمی‌زند، خاطرنشان کرد: اهداکنندگان مستمر در دوره‌ای که زندگی ماشینی تمام وقت و زمان انسان را گرفته است، از زمان و وقت خود می‌زنند تا به افرادی که نمی‌شناسند کمک کنند.

برزگار با اشاره به اینکه با اهدای خون جان یک انسان نجات پیدا می‌کند، تصریح کرد: در روایات ما آمده است که ثواب و ارزش نجات جان یک انسان به اندازه نجات جان تمام انسان‌ها است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي خون سازمان انتقال خون اهداکنندگان مستمر مستمر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر