Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:14:23 GMT

بلاتر: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۸۰۱۷

بلاتر: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند

به گزارش "ورزش سه"، بلاتر در حال حاضر به همراه میشل پلاتینی که پیش از این سابقه ریاست بر یوفا را داشته، در حال برگزاری دادگاهی به اتهام تبانی، دریافت رشوه و فساد است. 
دادستان خواهان اجرای حکم 20 ماه زندان برای این دو نفر شده و انتظار می‌رود که حکم نهایی این دادگاه در نهایت تا ابتدای ماه آینده میلادی به صورت رسمی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلاتر در گفتگو با RTS درباره شرایطش گفت:« من می‌خواهم شخصیت و غرورم را از هر اتهامی مبرا کنم. وقتی که به فیفا آمدم، ما هیچ چیز نبودیم. و وقتی که من از فیفا رفتم، ما یک سازمان بین المللی، قدرتمند از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی بودیم.»
او با انتقاد از رفتارها و سیاست‌های اینفانتینو اظهار داشت:« من نمی‌دانم چرا اما اینتفانتینو به هیچ وجه من را نمی‌خواهد. او حتی سعی می‌کند پرونده‌ای بی‌دلیل علیه من باز کند. او می‌خواهد من را نابود کند و شاید دلیلش این باشد که فکر می‌کند هرکاری من انجام دادم، بهتر از او انجام شده است.»


این رییس سابق فیفا با اشاره به اتهاماتش در این پرونده اضافه کرد:« باید بگویم که این شرایط بسیار روی من تاثیر گذاشته است. من به انجام کارهای مجرمانه متهم شدم. من به این که یک دزد هستم متهم شدم. این واقعا عجیب است. من نمی‌خواهم بدانم چرا کارم به دادگاه کشید و اطمینان دارم که هزاران و شاید میلیون‌ها فوتبالیست هم درکی از این که چرا چنین شرایطی پیش آمد ندارند.»
پلاتینی هم که برای دفاع از خودش در دادگاه حاضر شده بود گفت:« من برابر قانون محافظت می‌شوم. وقتی ما فوتبال بازی می‌کردیم و به خاطر تصمیم داور می‌باختیم، محافظت کمی داشتیم. اما عدالت به عزیزان، خانواده، فرزندان و نوه‌های شما آسیب می‌زند چون آنها آماده رویارویی با چنین موقعیتی نیستند.»
او با اشاره به شرایطی که برای آنها پیش آمده اضافه کرد:« من خواهم جنگید، من در جنگ هستم و این چیزی است که همیشه در طول زندگی از آن لذت برده‌ام. من تسلیم نمی‌شوم. من تسلیم نخواهم شد و تمام این مسیر را طی خواهم کرد.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا سپ بلاتر جانی اینفانتینو رئیس فیفا میشل پلاتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن!

بازدید 11 «خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن... به مشکلاتشان ادامه بده تا ملت اسرائیل در صلح و آرامش باشد...» اینها بخشی از تعابیر خاخام ارشد صهیونیست نیربن ارتزی درباره ایران و ایرانی‌هاست. دعاهای این حاخام صهیونیست را علیه ایرانی‌ها با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!
  • خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک