Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:49:52 GMT

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان تأیید شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۸۰۳۷

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان تأیید شد

محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و فراهم آمدن مقدمات لازم نظیر محصورسازی منطقه و ایجاد کنترل دوربینی، ایجاد ساختمان گمرک و انبار سرپوشیده و روباز گمرکی و بقیه موارد، تأییدیه صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان سمنان دارای دو منطقه ویژه اقتصادی دارای کد گمرکی است، افزود: تا پیش از این، تنها منطقه ویژه اقتصادی که در استان با کد گمرکی فعالیت داشته، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای یک هزار هکتار اراضی در اختیار بوده که در ۱۰ کیلومتری شرق شهر سمنان واقع شده است.

باقری اظهار کرد: قرار گرفتن در کریدور شمال- جنوب و شرق- غرب، وجود منابع عظیم مواد معدنی، وجود خط آهن سراسری و فرودگاه ازجمله مزایای منطقه ویژه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن در مجاورت شهرک صنعتی سمنان و امکان استفاده و تبادل مواد اولیه، محصولات و توان مهندسی با واحدهای صنعتی موجود در این شهرک از دیگر مزایای منطقه ویژه اقتصادی سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: با پیگیری‌های انجام‌شده، تا آینده نزدیک کد ترخیص نیز همچون کد گمرکی برای منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر می‌شود.

انتهای پیام/74002/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی سمنان محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان شهرک صنعتی سمنان منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سمنان استان سمنان کد گمرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

به گزارش تابناک، برنا به نقل از یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها