Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حضور ماموران راهور مقابل جناغی‌های بزرگراه‌ها بمنظور نظم دهی و جلوگیری از سبقت رانندگانی که احساس زرنگی می‌کنند و همچنین روان سازی ترافیک در مسیر همجوار این معابر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ مجید رنجبر در این خصوص گفت: برخی رانندگان با دیدن صف ایستادن خودرو‌ها جهت ورود یا خروج از بزرگراه‌ها و برخی معابر اقدام به جلو زدن و سبقت از دیگر رانندگان گرفته تا به اصطلاح خود زرنگی نموده و زودتر بتوانند از ترافیک و صف رهایی یابند و زودتر به مقصد برسند غافل از اینکه رفتار و حرکات آن‌ها از طریق ماموران مستقر و دوربین‌های نظارتی کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح در معابر ورودی و خروجی بزرگراه‌ها بمنظور هدایت منظم خودرو‌ها به لاین اصلی خود و همچنین به جریان افتادن حرکت روان خودرو‌ها بین خطوط توسط عوامل پلیس بزرگراه‌ها اجرا می‌شود.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این طرح رانندگانی که در مسیر خروجی و ورودی‌های بزرگراه‌ها قرار می‌گیرند به این ترتیب و با اشاره و جهت دهی ماموران راهور مستقر در این مسیر‌ها از سرعت خود کاسته و با نظم و عبور مطمئن ابتدای جریان عبوری و پشت دیگر خودرو‌ها قرار و در نهایت به بزرگرراه وارد شده و به مسیر خود ادامه می‌دهند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اجرای این طرح حرکت بین خطوط رعایت و تردد‌ها روان شده و تردد‌ها سامان می‌گیرد و نظم خاصی به عبور ایمن رانندگان داده می‌شود و همچنین به تخلیه هر چه سریع‌تر معابر از هر دو طرف و روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات کمک بسیاری می‌نماید و از تداخل بار ترافیکی در مسیر و جلو زدن و سبقت راندگان زرنگ جلوگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس بزرگراه ها خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از اقدام زیبای پرسنل پلیس راه برازجان _ کازرون در پاک سازی ریزش کوه در محور دالکی به شیراز ببینید.

کد خبر 849253 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان بوشهر پلیس راهور - شهر خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها شهر شيراز پليس راهور

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • ترافیک پرحجم اما روان است