Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف فریادی با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه و هموارسازی راه‌های روستایی از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان کوثر راه شنی و خاکی ۲۱ روستا را بطول ۱۱۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ وتیغ زنی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از محور اردبیل سرچم با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۵ مترمکعب از شانه و حریم محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر توسط راهداران پاکسازی شده گفت: راهداران پرتلاش این شهرستان با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محور‌های اردبیل-سرچم وگیوی-آبگرم با استفاده از ۵۱۰ نفر ساعت بصورت دستی سنگ‌های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریادی در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی، برخورد قاطع با متخلفان در حوزه حریم و ساخت و ساز‌های غیر مجاز را یادآور شد و گفت: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۲ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده و ۲۸۰ کیلومتر از حریم راه‌ها نیز تسطیح، آزادسازی و پاکسازی شده است.

او با هدف آشکارسازی نقاط پرحادثه و هوشیارسازی رانندگان از نصب بازتاب چشم گربه‌ای در داخل تونل‌های ۱۲ گانه محور اردبیل سرچم خبر داد و گفت: عملیات تعمیر، رفع نواقص و مشکلات سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تونل‌ها در ۶ نقطه توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر جمع آوری ۷ عدد از تابلو‌های غیرمجاز، تعمیر، بازسازی و نصب ۳۱۰ شاخه گاردریل، تعمیر بازسازی و نصب ۶۰۰ عدد از تابلو‌های علایم، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها به تعداد ۱۵ دهنه و ۶۱۵ کیلومتر عملیات پاکسازی کانال‌های طرفین محور‌های مواصلاتی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان کوثر بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی انجام داده اند.

فریادی با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لکه گیری آسفالت محورهای مواصلاتی راهداری اردبیل راههای روستایی شهرستان کوثر محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین ۲۰درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها ۲۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. - اخبار اقتصادی -

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد:‌ بر این اساس 470 نقطه در اولویت اول و 300 نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز 7 تا 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری 2 تا 3 هزار میلیارد تومان برای  رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

اکبری ادامه داد: بین 3 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه "200 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم."، گفت: 20 درصد از این راهها خرابی سنگین دارند و 20 درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت 20 درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر