Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در خاطراتش می‌نویسد: در حزب جمهوری اسلامی، جلسه شورای مرکزی داشتیم. آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) ترور شده و روی تخت بیمارستان بودند. امام پیامی برای ایشان فرستاده بودند. این پیام در پایان جلسه قرائت شد:

«جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج سیّدعلی خامنه‌‌ای (دامت افاضاته)
… اکنون دشمنان انقلاب با سوءقصد به شما که از سلاله رسول اکرم (ص) و خاندان حسین‌بن‌علی (ع) هستید و جرمی جز خدمت به اسلام و کشور اسلامی ندارید و سربازی فداکار در جبهه جنگ و معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب می‌‌باشید، میزان تفکّر سیاسی خود و طرفداری از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینان با سوءقصد به شما عواطف میلیون‌ها انسان متعهد را در سراسر کشور، بلکه جهان جریحه‌‌دار نمودند. اینان آن‌قدر از بینش سیاسی بی‌‌نصیبند که بی‌‌درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پیشگاه ملت، به این جنایات دست زدند و به کسی سوءقصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین‌‌انداز است.

… ما در پیشگاه خداوند متعال و ولی بر حق او حضرت بقیه‌الله‌ (ارواحنا فداه) افتخار می‌کنیم به سربازانی در جبهه و در پشت جبهه که شب‌ها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالی به‌سر می‌‌برند.

من به شما، خامنه‌‌ای عزیز، تبریک می‌گویم که در جبهه‌‌های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی، به این ملت مظلوم خدمت نموده و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم.»

حالا دو، سه ساعت بیش‌تر به شهادت بهشتی نمانده، اما ما دور میزی که ایشان نشسته بود، جمع شده بودیم. ایشان فرمودند: «خوشا به حال خامنه‌ای! این گواهی‌ای که ولی فقیه راجع‌به ایشان کرده است، نه‌ تنها در دنیا برای ایشان افتخار است، بلکه برای ورودش به قیامت هم بسیار مهم است»

بعد گفت: «ای کاش چنین اتفاقی هم برای من بیفتد؛ ولی فقیه این‌طور که از ایشان حمایت کرده‌اند، از من هم حمایت کند!»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفتم تیر حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی سید محمد حسین بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان