Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:52:13 GMT

افزایش ۴۵ درصدی جابجایی مسافر در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۸۳۸۸

افزایش ۴۵ درصدی جابجایی مسافر در استان ایلام

سیدزاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۱۱ میلیون و ۳۴۸ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳ ماهه، یک میلیون و ۳۵۳ هزار وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی استان ایلام تردد داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام - چوار با بیش از ۶۵۶ تردد و مسیر ایوان به اسلام آباد غرب با بیش از ۵۶۷ هزار تردد بوده است.

وی به افزایش ۴۵ درصدی جابجایی مسافر در استان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی (سه ماهه اول سال) بیش از ۲۵۰ هزار مسافر طی بیش از ۳۹ هزار سفر در سطح جاده‌های استان جابجا شده که به لحاظ آماری تعداد سفر ۱۴ درصد و تعداد مسافر ۴۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کد خبر 5524551

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه ایلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه اردبیل سنندج شیراز خراسان رضوی آمار کرونا مواد مخدر مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد