Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@05:55:30 GMT

ناراحتی اعضای هیات مدیره از مصطفی آجورلو

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۸۵۸۷

اعضای هیات مدیره از مدیرعامل استقلال ناراحت هستند

گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال پس از پایان نقل و انتقالات ناگفته هایی در خصوص اتفاقات استقلال دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از افکارنیوز، باشگاه استقلال پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو به دنبال جذب نفراتی در بازار نقل‌وانتقالات است اما مدیران باشگاه هنوز موفق به جذب بازیکن خاصی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که سال گذشته کمتر از دل این باشگاه حواشی بوجود آمد اما خبرهایی رسیده که اعضای هیئت مدیره استقلال از اقدامات مصطفی آجولو مدیرعامل این باشگاه ناراحت هستند.

استارت ناراحتی برخی از اعضای هیئت مدیر از آجورلو از جدایی فرهاد مجیدی آغاز شد و آنها اعتقاد داشتند چطور در جریان این موضوع قرار نگرفته‌اند. اعضای هیئت مدیره با جدایی مجیدی مخالفت کردند و گفتند اگر قرار است جدا شود باید طبق قراردادش غرامت بدهد اما آجورلو از آنها می‌خواهد وارد چالش نشوند تا هم استقلال وارد حاشیه نشود و هم زمان از دست نرود.

در ادامه، وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال حتی پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو بحرانی پیش رفت، تا جایی برخی از اعضای هیئت مدیره در رسانه‌ها صحبت‌های مختلفی می‌کنند تا بگویند در جریان هیچ موضوعی نیستند و افراد دیگری کارها را پیش می‌برند. یک نفر از اعضای هیئت مدیره نیز از کنایه‌های آجورلو بی‌نصیب نمانده و قرار است پس از نقل‌وانتقالات صحبت‌های جنجالی انجام دهد‌.

پس از این موضوع، آجورلو برادرزاده خودش را مامور مذاکره با مربی خارجی کرد. هر روز خبرهای ضد و نقیضی از درون باشگاه منتشر می‌شد که باعث ناراحتی اعضای هیئت مدیره شد. آنها از روند مذاکرات خبر نداشتند و بر این باور بودند که چرا آجورلو به عنوان مدیرعامل آنها را در جریان مذاکرات نمی‌گذارد.

اخبار داغ 

برای ثبت در آرشیو؛ منتخب وفادار ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس! فرهاد مجیدی در ورزشگاه التحاد کلبا جانلوکا دی مارتزیو و تکذیب شایعه انتقال کریستیانو رونالدو به رم تیبو کورتوا از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس

فرشید سمیعی در اولین اقدام خود به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

طرفداری | سرپرست مدیرعاملی استقلال، اولین جلسه خود را در دفتر مصطفی آجورلو برگزار کرده است.

فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره استقلال با حفظ سمت، مسئولیت مدیرعاملی استقلال را موقتا برعهده گرفت.

سمیعی در اولین اقدام خود، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد اما تصویر منتشر شده حجازی کنار سمیعی یک نکته جالب دارد.

مصطفی آجورلو زمانی که مدیرعامل استقلال بود، بیشتر جلسات را در دفتر شخصی خود برگزار می‌کرد و حالا در اقدامی عجیب، فرشید سمیعی هم در دفتر مصطفی آجورلو با آتیلا حجازی جلسه گذاشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره