Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکیپ‌های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق در سراسر استان آذربایجان غربی به صورت روزانه با مراجعه به ادارات روند مصرف برق دستگاه‌ها و ادارات را بر اساس مصوبه دولت مورد سنجش و رصد قرار می‌دهند.

به گزارش ایران آنلاین، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نشستی با خبرنگاران گفت: اکیپ‌های نظارتی این شرکت از ابتدای شروع پیک بار تابستان ۱۴۰۱، به صورت مداوم و مستمر مصرف برق دستگاه‌ها و ادارات سطح استان را مورد پایش قرار می‌دهند؛ بر این اساس، ۲۰ اکیپ سنجش، میزان همکاری دستگاه‌های دولتی در ۱۷ شهرستان استان را در برنامه‌های کاهش بار مصرف برق در ساعات اوج بار بازرسی و نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهر کیامهر با اعلام اینکه تاکنون تعداد ۹۲۲ اداره در سطح استان مورد بازدید اکیپ نظارتی این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: در مجموع ۳۱۰ اخطاریه صادر و در پی ادامه بی‌توجهی و پرمصرفی برخی از آنها، برق  ۳۸ اداره قطع شده است.
وی یادآور شد: همه ادارات باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد نسبت به روز مشابه سال قبل در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری کاهش دهند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ مشترک عمومی اداری در سطح آذربایجان غربی وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد ۵۳۶ مشترک رویت‌پذیر هستند و اکیپ‌های ما فعالیت آنها را تحت نظارت دارند.
وی با بیان اینکه مصرف برق طی اواخر خرداد در آذربایجان غربی به یکهزار و ۶ مگاوات در زمان اوج رسید، تصریح کرد: این بیشترین میزان مصرف برق از ابتدای سال بوده که زنگ هشداری است برای ضرورت صرفه جویی همگانی.

کیامهر ضمن در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون با کمک بخش صنعت و کشاورزی، توانسته‌ایم نیاز بخش خانگی به برق را در فصل گرم سال تامین کنیم، از مشترکان بخش خانگی خواست در صورت ضرورت از وسایل برقی استفاده کنند و  برای اینکه دچار خاموشی در زمان اوج مصرف برق نشویم باید تا میزان 10 درصد مصرف برق را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی از جمله برق تنها مختص فصل خاصی از سال نیست، ضمن قدردانی از مشترکانی که در مصرف برق احساس مسئولیت می‌کنند از دیگر مشترکان خواست با رعایت الگوی مصرف برق، از هدررفت این انرژی جلوگیری کرده و یاریگر تلاشگران صنعت برق برای خدمت رسانی به مردم باشند.


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی شرکت توزیع مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: راهکار کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب به تمام ادارات دولتی تهران اعلام شده است.

آقای بخشی افزود: با اجرایی کردن این راهکار‌ها می‌توانند مصرف آب را کاهش دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی