Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که بارسا امیدوار است مگوایر را برای تقویت خط دفاعی تیمش در این پنجره تابستانی به خدمت بگیرد. 
با این که این بازیکن در چند ماه اخیر با شدیدترین انتقادات و فشارها روبرو شده اما یونایتد علاقه‌ای به قطع همکاری با او ندارد. یکی از دلایل جدی این تیم برای رد پیشنهاد بارسا، علاقه تن‌هاخ به همکاری با این مدافع انگلیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این در حالی است که منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسا و انتقال این بازیکن هلندی به نوکمپ است. هنوز توافقی در این زمینه هم صورت نگرفته اما روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که مدیران بارسا امیدوار بودند که بتوانند مگوایر را به عنوان بخشی از این قرارداد به خدمت بگیرند. 


مذاکرات برای انجام این انتقال در چند هفته اخیر به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده بود اما به نظر می‌رسد که این دو باشگاه در چند روز اخیر تا حد زیادی در مذاکرات پیشرفت داشته‌اند و این امید وجود دارد که به زودی به توافق برسند. 
این می‌تواند خبر خوبی برای تن‌هاخ باشد که از عملکرد مدیران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات چندان راضی نبوده اما حالا حداقل یکی از بازیکنان مدنظرش را در این تیم خواهد داشت و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که آنها مگوایر را نیز از دست نمی‌دهند. 
اشتباهات مکرر این ملی‌پوش انگلیسی در چند ماه اخیر خشم بسیاری از هواداران یونایتد را برانگیخت و او در دیدارهای پایانی نیمکت‌نشین شد. شایعاتی هم درباره احتمال گرفتن بازوبند کاپیتانی از او به گوش می‌رسد اما تن‌هاخ همچنان روی استفاده از او در ترکیب تیمش تاکید دارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند