Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از کانال هابرتورک ترکیه، «ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که تماس‌های منظمی بین سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه و همتای سوری آن‌ها در راستای منافع ملی وجود دارد.

کالین گفت: «در حال حاضر هیچ تماسی در سطح سیاسی با سوریه وجود ندارد، اما همان طور که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ما اشاره کرد، واحدهای اطلاعاتی ترکیه تماس‌های منظمی با همتایان سوری خود دارند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «واحدهای اطلاعاتی ما بر اساس منافع ملی با طرف سوری مذاکره می‌کنند».

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه متقاعد کردن آوارگان سوری برای بازگشت آسان نیست، تاکید کرد: «در این زمینه هیچ قراردادی با دمشق بسته نخواهد شد».

وی گفت: «این افراد از جنگ فرار کرده و  رنج فراوانی متحمل شده‌اند».

کالین تاکید کرد که آنکارا تلاش می‌کند یک منطقه امن در سوریه ایجاد و محیطی فراهم کند که این افراد بتوانند از جان خود در عفرین، ادلب، تل ابیض و راس العین محافظت کنند.

وی افزود: «همه ما می‌دانیم که این افراد در نهایت باید بازگردند، اما ما می‌خواهیم این کار را بدون ایجاد فاجعه انسانی انجام دهیم».

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه سوریه ابراهیم کالین سرویس های اطلاعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست