Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:30:30 GMT

رئیس سازمان حج و زیارت به مکه رفت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۹۰۲۵

رئیس سازمان حج و زیارت به مکه رفت

رئیس سازمان حج وزیارت پس از چند روز اقامت در مدینه منوره و بررسی روند خدمت رسانی به زائران حج کشورمان، عازم مکه مکرمه شد. ناطقان:سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت روز گذشته به همراه برخی از دست‌اندرکاران حج وزیارت، پس از احرام بستن در مسجد شجره رهسپار مکه مکرمه شد تا ضمن انجام اعمال عبادی، در روزهای اقامت در شهر مکه به بررسی و نظارت روند خدمت رسانی به زایران بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






طی روزهای آتی و با نزدیک شدن به ایام تشریق، زایرانی که در مدینه حضور دارند، به مکه مکرمه عزیمت می‌کنند تا اعمال حج تمتع را به جای آورند.

به گزارش فارس، امسال ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شود و اعزام‌ها تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد. منبع: فارس برچسب ها: رئیس سازمان حج و زیارت ، مکه مکرمه ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس سازمان حج و زیارت مکه مکرمه سفر رئیس سازمان حج مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟