Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری دلیل اصلی تغییر محل برگزاری مسابقات قهرمانی جاده کشور را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوچرخه‌سواری روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد با توجه به مشکلات فنی مسیر مسابقه  و عدم امکان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در استان اردبیل، میزبانی این رقابت‌ها به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز مسابقه بخش آقایان روز 11 و 12 تیر و رقابت بخش بانوان در روزهای 12 و 13 تیر ماه برگزار می‌شود.

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: هیئت اردبیل اعلام کرد جاده‌ای که پیش از این در نظر گرفته شده بود، مسیر برگزاری کنکور است و نمی‌توان آن جاده را به خاطر مسابقات دوچرخه‌سواری مسدود کرد. بر همین اساس نیز مسیر مسابقه را تغییر دادند و جاده دیگری را انتخاب کردند.

وی افزود: مسیر جدید نیازمند امکاناتی بود که نمی‌شد فراهم کرد. ضمن اینکه تامین امنیت دوچرخه‌سواران در آن مسیر کار بسیار سختی بود. مسیر به شکلی بود که در بخشی از آن ماشین‌های سنگین حرکت می‌کردند و این مسئله ممکن بود خطرساز شود و جان رکابزنان و عوامل برگزاری را به خطر بیندازد.

هاشم کندی عنوان کرد: من متوجه شدم که هیئت اردبیل تفاوت این دو مسیر قبلی و جدید را نمی‌داند و می‌خواهد یک شبه این تغییر را پیاده کند، به همین دلیل تصمیم گرفتم مسابقات در اردبیل لغو و در تهران برگزار شود. نمی‌توانستم روی جان رکابزنان ریسک کنم و حضور آنها در جاده‌ای که ماشین‌های سنگین حرکت می‌کنند، ریسک کنم. منظور من این نیست که پلیس اردبیل قادر به تامین امنیت نیست، بلکه می‌گویم که نباید در این موضوع حساس که نمی‌توان مسیر مسابقه را نیز بست، ریسک کنیم.

ابوحیدری: خرید دوچرخه‌های 400-300 میلیونی برای ملی‌پوشان مقدور نیست/ رکابزنان جوان اسیر جو شدند و ترسیدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 6096905

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی