Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات تنیس ویمبلدون سومین گرند اسلم تنیس سال قرار است از امروز دوشنبه آغاز شود. «نواک جوکوویچ» در نشست خبری این رقابت‌ها که دیروز برگزار شد در پاسخ به این سؤال که آیا بر تصمیم خود برای امتناع از تزریق واکسن کرونا اصرار دارد؟ پاسخ داد: «بله.»

اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی زمانی که جوکوویچ برای شرکت در مسابقات تنیس ملبورن راهی استرالیا شده بود، به دلیل تزریق‌نکردن واکسن کرونا بازداشت و پس از باطل‌شدن ویزایش از این کشور اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او با ادامه این راه حاضر است یک گرند اسلم دیگر سال را هم از دست بدهد.

در آمریکا هم مانند استرالیا، ورود افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا تزریق نکرده باشند ممنوع است. به‌این‌ترتیب جوکوویچ امکان سفر به این کشور را ندارد. مسابقات تنیس آزاد آمریکا چهارمین و آخرین گرند اسلم سال است.

جوکوویچ در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در این مسابقات قهرمان شده بود. او در مجموع ۲۰ بار قهرمان گرند اسلم شده و در کنار «راجر فدرر» دومین تنیسور پرافتخار تاریخ است. «رافائل نادال» با ۲۲ گرند اسلم، بالاتر از او قرار دارد و اگر همچنان امکان حضور در مسابقات ویمبلدون و آمریکا را نداشته باشد، کار دشواری برای گذشتن از رکورد او دارد.

البته این تنیسور ۳۵ساله صربستانی این محدودیت را باعث بالارفتن انگیزه خود عنوان کرده است. او گفت: اینکه اجازه ورود به آمریکا را ندارم انگیزه‌ام برای عملکرد خوب در ویمبلدون را بیشتر کرده است. امیدوارم بتوانم یک تورنمنت بسیار خوب داشته باشم. دوست دارم به آمریکا بروم اما کار زیادی نمی‌توانم انجام دهم.

جوکوویچ تا چند هفته پیش نفر اول رده‌بندی جهانی اما این جایگاه را به «دنیل مدودف» واگذار کرد.

برچسب‌ها ویمبلدون نواک جوکوویچ تنیس آزاد آمریکا راجرفدرر تنیس آزاد استرالیا رافائل نادال ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویمبلدون نواک جوکوویچ تنیس آزاد آمریکا ویمبلدون نواک جوکوویچ تنیس آزاد آمریکا راجرفدرر تنیس آزاد استرالیا رافائل نادال ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا واکسن کرونا گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا