Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه برخی مسوولان و نمایندگان استان با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در تهران گفت: در این نشست توافق شد تا پروژه حفاری مترو میدان آزادی به کلبه سعدی شیراز توسط قرارگاه با سرعت و قدرت اجرایی و ظرف مدت ۱۲ماه به اتمام برسد.

او افزود: با این تصمیم شایسته و تکمیل طرح، مردم و اهالی منطقه و شهرک سعدی در آینده نه چندان دور از  خدمات قطار شهری بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اجرای خط ۳ و ۴ قطار شهری شیراز و بزرگراه کوهسار و اتصال آن به بزرگراه قره پیری و آزاد راه شیراز-  اصفهان  خبر داد و اظهار داشت: این مصوبه نیز از جمله توافقات با فرمانده قرارگاه خاتم در این نشست بود.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی ، تسریع در اجرای پروژه مرودشت - زرقان - خرامه را نیز از جمله توافقات این جلسه عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه که معاونین قرارگاه خاتم الانبیا، استاندار فارس و برخی از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند، در خصوص برخی پروژه های حوزه خود بحث و تبادل نظر کردند.

این جلسه به درخواست شهردار شیراز و پیگیری صورت گرفته توسط وی برگزار شد.

برچسب‌ها ابراهیم عزیزی حمل و نقل مسافری شیراز شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی حمل و نقل مسافری شیراز ابراهیم عزیزی حمل و نقل مسافری شیراز شهرداری شیراز قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد