Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی با تاکید بر حمایت جدی راه و شهرسازی از شهرداری برای تامین قیر، گفت: دستگاه های خدمات رسان باید به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم بیشترین خروجی را در زمینه خدمات رسانی به نایسر در کمترین زمان داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، محسن فتحی صبح امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسوولان استانی صورت گرفت، اظهار کرد: امروز اعتماد مردم به مسئولان به دلیل وعده هایی که در گذشته عملیاتی نشده پایین آمده و باید با کار جهادی این دیدگاه را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه مدیران هرآنچه در مسیر خدمت به مردم در توان دارند انجام دهند تا اعتماد اجتماعی ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات برحق آنان وظیفه تک تک مسوولان است، عنوان کرد: اقدامات لازم در راستای رفع مشکل آب و شبکه فاضلاب ناحیه منفصل شهری نایسر باید انجام شود.

فتحی افزود: نایسر قطعا یکی از نقاطی خواهد بود که رییس جمهور در سفر به استان مورد بازدید قرار خواهند داد انجام برخی اقدامات قبل از این سفر در نایسر ضروری است.

وی با بیان اینکه تصویب رفع مشکل آب و شبکه فاضلاب ناحیه منفصل نایسر در سفر ریاست جمهوری باید در اولویت قرار گیرد، گفت: رفع مشکلات این منطقه از دغدغه های جدی حاکمیت است، نهضت رفع مشکلات آب شرب و شبکه فاضلاب باید در این ناحیه شکل بگیرد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه شورا و شهردار سنندج امروز به صورت جدی پای کار هستند و نهضت آسفالت در سطح شهر ایجاد شده است، عنوان کرد: نیروهای جهادی و پای کار به راس کار آمده اند نباید اجازه دهیم به خاطر کمبود قیر این حرکت ارزشمند متوقف شود.

وی اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس تمام تلاش خود را برای پیگیری و تامین قیر در مرکز انجام خواهیم داد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت جدی راه و شهرسازی از شهرداری برای تامین قیر، گفت: دستگاه های خدمات رسان نیز باید به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم بیشترین خروجی را در زمینه خدمات رسانی در کمترین زمان داشته باشیم.

وی از پایین بودن سرانه ورزش در نایسر انتقاد کرد و گفت: موضوع تبدیل سیلوهای شرکت گاز به فضای ورزشی در سفر رییس جمهور به کردستان مطرح و پیگیری می شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نسبت به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث چمن مصنوعی در مجموعه تفریحی وفضای سبزی که شهرداری سنندج در نایسر اجرا می کند، قول مساعد داد و گفت: مشکلات نایسر به عنوان یکی از نقاطی که از گذشته مورد دغدغه رییس جمهور بوده یک بار برای همیشه باید رفع شود.

فتحی خاطرنشان کرد: مردم از ما انتظار کار دارند هر نوع کم کاری از سمت مسئولان به پای نظام نوشته می شود.

وی در پایان با اشاره به جمعیت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، گفت: خدمات رسانی در این ناحیه به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست تمام دستگاه های خدمات رسان در این زمینه باید پای کار و کمک حال شهرداری باشند.

ایجاد نهضت اجرای آسفالت در نایسر/ احداث 10 هکتار فضای سبز

سیدانور رشیدی در جریان بازدید نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره از ناحیه منفصل شهری نایسر که با حضور جمعی از مسوولان استانی صورت گرفت، اظهار کرد: ارائه خدمات به صورت ویژه در ناحیه منفصل شهری نایسر از تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان است و بر همین مبنا فعالیت در حوزه های مختلف در این منطقه را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: در حوزه سرانه فضای عمومی، فضای سبز، آسفالت معابر و... اقداماتی در این ناحیه انجام شده و این روند تا حصول نتیجه مد نظر ادامه خواهد داشت.

شهردار سنندج گفت: همه باید دست به دست هم داده و مشکلاتی که در نایسر وجود دارد را رفع کنیم.

رشیدی از برنامه شهرداری برای ایجاد ۲۰ هکتار فضای سبز در نایسر خبر داد و با بیان اینکه سقف برای هزینه کرد در این زمینه نداریم، عنوان کرد: در راستای ارتقای بهره مندی ساکنین این منطقه از سرانه فضای سبز احداث ۱۰ هکتار فضای سبز در دو نقطه شروع شده است.

وی با بیان اینکه نهضت و انقلاب آسفالت در نایسر راه اندازی می شود، اظهار کرد: آسفالت معابر و خیابان های نایسر و توسعه فضای سبز در این منطقه یکی از اولویت های شهرداری سنندج است و اقدامات خوبی در این زمینه در این نقطه آغاز شده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: اجرای ۳۵۷ هزار متر آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج تعریف شده است که در صورت تامین قیر به سرعت اجرا می شود.

رشیدی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ درصد از مساحت این ناحیه آسفالت و بهسازی شده است، گفت: یکی از موانع سد راه شهرداری در اجرای عملیات بهسازی و آسفالت کوچه و معابر عدم اجرای زیرساخت ها از سوی دستگاه های خدمات رسان است.

وی افزود: تا زمانی که دستگاه ها برنامه های توسعه زیرساخت ها را در معابر این منطقه به طور کامل انجام ندهند انجام آسفالت عملا پرت هزینه است.

شهردار سنندج با تاکید براینکه کار آسفالت معابر و محلاتی را که از سوی دستگاه های خدمات رسان پایان عملیات ایجاد زیرساخت ها اعلام و مشکلی نداشته باشند را آغاز خواهیم کرد: عزم ما برای خدمات رسانی به صورت عادلانه با نگاه ویژه به نواحی منفصل شهری جزم است و تمام توان خود را در این حوزه به کار خواهیم گرفت.

رشیدی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش جهادی تا پایان امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی آسفالت به وضعیت فعلی نایسر باشیم و در پایان ۱۴۰۱ گزارشی از اجرای آسفالت در ۵۰ درصد از کل معابر این منطقه را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ناحیه منفصل شهری نایسر دستگاه های خدمات رسان نماینده مردم سنندج شهردار سنندج خدمات رسانی دستگاه ها تامین قیر فضای سبز پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ