Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پژو با نسل جدید مدل ۴۰۸ خود به دنبال مشتریانی است که از ماشین‌های شاسی‌بلند خسته شده‌اند. خودروساز فرانسوی هفته گذشته این ماشین را رونمایی کرد و قرار است آن را از ابتدای سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

روند طراحی و ساخت ماشین حدود هفت سال طول کشیده و ظاهرش آنقدر جنجالی بوده که گفته می‌شود مدتی طول کشیده تا مدیران کارخانه برای تولیدش متقاعد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنه ماشین ترکیبی از یک شاسی‌بلند و فرمی از خودرو است که فست‌بک نامیده می‌شود. در ماشین‌های فست‌بک، سقف با شیبی ملایم از ستون عقب به چراغ‌های عقب وصل می‌شود.

ماشین‌های فست‌بک، سدان و استیشن پیش از آمدن شاسی‌بلند‌ها از فرم‌های معمول خودرو بودند. اما با تغییر سلیقه خریداران، خودروسازان ساخت ماشین به این شکل را کنار گذاشتند. حالا پژو معتقد است تعداد کسانی که از ماشین‌های شاسی‌بلند خسته شده‌اند رو به افزایش است و همین ممکن است باعث شود مردم ۴۰۸ را انتخاب کنند.

پژو جلوپنجره و چراغ‌های ۴۰۸ را هم کمی تغییر داده و به گفته پیر-پال ماتی، مدیر طراحی پروژه آن‌ها را مدرن‌تر کرده است. با این تغییرات چهره ماشین اسپرت‌و چابک به نظر می‌رسد. فرم فست‌بک همچنین باعث شده تا سرنشینان عقب جای زیادی داشته باشند. داشبورد و بقیه اتاق ماشین با کمی تغییر شبیه مدل‌های دیگر کارخانه است.

۴۰۸ اکثر امکانات لوکس و فن‌آوری‌های جدید را دارد. دوربین دید در شب، سیستم‌های نیمه‌خودران و دوربین‌هایی که اطراف ماشین را به راننده نمایش می‌دهد از جمله این سیستم‌ها است.

۴۰۸ علاوه بر یک موتور بنزینی با دو قوای محرکه هیبرید-الکتریکی هم ساخته می‌شود که قوی‌ترین مدل ۲۲۵ اس

منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودرو شاسی بلند فست بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نقش خود را به عنوان یک ماشین گلزنی، به خوبی ایفا می‌کند. 

ارلینگ هالند طی ۴۵ دقیقه نخست دیدار منچسترسیتی - وولورهمپتون موفق شد برای بیست و یکمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، هت تریک کند.

طرفداری | مهاجم ۲۳ ساله سیتیزن‌ها در دقایق ۱۲، ۳۵ و ۳+۴۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۴ گله شود و بالاتر از الکساندر ایساک (۲۰) و کول پالمر (۲۰) بخت اصلی کسب کفش طلای این مسابقات باشد. 

هالند همچنین توانسته است طی ۶۳ بازی لیگ برتری، ۶ بار هت تریک کند تا از این حیث، بالاتر از نام‌های بزرگی همچون رود فن نیستلروی، رابین فن پرسی و دیمیتار برباتوف (همگی ۵ هت تریک) قرار بگیرد. 

«چرا همیشه ۳ تا؟» طرح جالب اسکواکا از ارلینگ هالند با الهام از شادی گل معروف ماریو بالوتلی ارلینگ هالند کم کم برای نگهداری توپ‌های بعد از هت تریک، جا کم می‌آورد!
اثری از لایو اسکور طرح بلیچر ریپورت به مناسبت هت تریکی دیگر از ارلینگ هالند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید