Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@09:23:21 GMT

واکنش سرباز استقلال به جدایی دانشگر/عکس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۹۹۹۱

واکنش سرباز استقلال به جدایی دانشگر/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیاوش یزدانی با انتشار یک استوری به جدایی محمد دانشگر واکنش نشان داد. او در این استوری از عکس شادی دو نفر خود همراه با دانشگر استفاده کرده و با یک قلب برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرده است.

یزدانی و دانشگر از ارکان دفاعی فصل گذشته تیم استقلال بودند. با جدایی غیر منتظره سیاوش و مرادمند، کار دانشگر و هم دیگر مدافعان تیم سخت‌تر شد و شاهد جذب یک مدافع خارجی برای پوشش دادن این جای خالی نیز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که مقدمات بازگشت دو سرباز استقلال به این تیم در فصل جدید در حال فراهم شدن است، این بار شاهد جدایی محمد دانشگر از جمع آبی‌ها هستیم.

دانشگر با باشگاه سپاهان به توافق رسید تا در فصل جدید پیراهن این تیم را که سعی دارد یکی از مدعیان لیگ بیست و دوم باشد را به تن کند.

جالب اینجاست که کمتر از دو ماه پیش محمد دانشگر بعد از باز کردن دروازه سپاهان در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شادی گل ویژه‌ای را به یاد دو هم‌تیمی سرباز خود انجام داد. او تک گل تیمش در دیداری که یک – یک شد را وارد دروازه میزبان کرد و با دستانش عدد ۴ و ۲ را به یاد مرادمند و یزدانی، دو بازیکن سرباز استقلال نشان داد.

پ

256 251

کد خبر 1645500

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم