Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

چند روز پیش فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن راننده ای در مسیر جلال آباد به یزدانشهر از کامیونی که به چپ و راست منحرف می شد، فیلمبرداری و این فیلم را منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، فردی که از این کامیون فیلمبرداری کرده در فیلم می گوید: کامیون حمل آب از زرند به سمت معدن جلال آباد در حال حرکت و در حال انحراف به چپ و راست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این فیلم مشاهده می شود که کامیون با مینی بوس کارگران معدن برخورد می کند.

در این حادثه دو سرنشین مینی بوس و راننده کامیون کشته شدند. گفته می شود مینی بوس کارگران فقط همین 2 سرنشین را داشته و اگر تعداد سرنشینان بیشتر بود، به طور قطع تعداد کشته شدگان نیز افزایش می یافت.

پس از انتشار این فیلم، انتقاداتی از فیلمبردار این حادثه دلخراش در شبکه های اجتماعی صورت گرفت و گفته شد چرا فیلمبردار برای بیدار کردن و یا هشدار به راننده کامیون اقدامی انجام نداده و فقط فیلمربرداری کرده است.

به دنبال افزایش این انتقادات «صدای زرند» یکی از رسانه های شهرستان زرند، شرح این تصادف مرگبار را از زبان فیلمبردار آن، منتشر کرد.

فیلمبردار حادثه گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح از خانه به سمت محل کار حرکت کردم و از جاده دهچنار وارد جاده اصلی شده و متوجه یک کامیون حمل آب شدم. وقتی می‌ خواستم از این کامیون سبقت بگیرم، دیدم به سمت چپ آمد و مسیرم را مسدود کرد و مجبور شدم به پشت کامیون برگردم. مجدد دیدم یک سواری از رو به رو آمد و کامیون به سمتش منحرف شد و دوباره به سمت خودش برگشت، ولی وقتی تریلی و کامیون از روبرو می آید هیچ انحراف مسیری ندارد. بعد از این که بارها و بارها بوق و چراغ دادم، متوجه شدم هیچ اهمیتی به من نمی‌ دهد.

وی افزود: آن لحظه به این فکر افتادم که شاید راننده دارد سر به سر خودروهای سواری می گذارد و آنها را به چالش می کشد، چند بار هم خواستم سبقت گرفته و جلوی کامیون را بگیرم تا ببینم مشکلش چیست؟ ولی تعداد خودروهایی که از روبه رو می‌ آمدند زیاد بود و نمی‌ توانستم سبقت بگیرم؛ به این فکر  افتادم که از نحوه رانندگی این راننده فیلم بگیرم و بعد از اینکه جلویش را گرفتم و ایستاد، نشانش بدهم که متوجه شدم یک سواری پژو از روبرو می آید و دوباره کامیون به سمتش رفت، باز هم فکر کردم می‌ خواهد این ماشین را هم بترساند. در این زمان سه خودرو پشت سر هم قرار داشتند؛ اول پژو، بعد ون سفید و بعد از آن یک ون زرد رنگ. ون سفید چون کامیون را دیده بود به سمت راست رفت و کامیون را رد کرد، ولی چون ون سفید دید ون زرد یا همان مینی بوس کارگران معدن را گرفته بود و ون زرد دید کافی نداشت و متاسفانه زمانی هم برای عکس‌ العمل نداشت، این برخورد اتفاق افتاد و این حادثه تلخ به وقوع پیوست.

وی تاکید کرد: خداوند شاهد است بنده چقدر چراغ و بوق زدم، ولی راننده اهمیتی نداد و قصد داشتم این ماشین‌ ها که رد شدن سبقت بگیرم و هرجور شده جلوی کامیون را بگیرم و فیلمی که گرفته‌ ام را به او نشان بدهم و خواهش کنم با جان مردم بازی نکند ولی متاسفانه وقوع این حادثه فرصت این کار را به بنده نداد.

فیلم و تصاویر این حادثه را در ادامه ببینید:

تصادف کامیون و مینی بوس کارگران معدن تصادف کامیون با مینی بوس کارگران معدن تصادف کامیون و  با مینی بوس کارگران معدن  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی تین معدن رسانه تصادف خودرو تصادف معدن جلال آباد تصادف کامیون بنز یزدانشهر مینی بوس کارگران معدن تصادف کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که  در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند. 

 مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند. 

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن  عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت