Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:08:51 GMT

آب منطقه‌ای به مشکلات میانکوه اردل توجه کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۳۲۴

آب منطقه‌ای به مشکلات میانکوه اردل توجه کند

عضو شورای اسلامی منطقه میانکوه شهرستان اردل گفت: اطرف بخش میانکوه را مانند یک جزیره آب فرا گرفته است، اما تاکنون شاهد تخصیص منابع آبی به این بخش نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوطالب بخشی امروز_ دوشنبه ششم تیرماه_ در جلسه‌ای که با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات طرح آب‌رسانی "تلخاب-شلیل"، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۷ با توجه به ابلاغ شرکت آب منطقه‌ای به ساکنان مبنی بر ترک منطقه به دلیل قرارگیری در حوزه آبگیر سد کارون چهار، مردم همکاری لازم را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوب شد تا در قبال این همکاری طرح جنگل‌داری چند منظوره در منطقه و آب‌رسانی به زمین‌های بالادست "تلخاب -لالو -شلیل" ایجاد شود، اما این مهم محقق نشد.

عضو شورای اسلامی منطقه میانکوه شهرستان اردل خاطرنشان کرد: مجری آب‌رسانی طرح ۲۵۸۳ هکتاری تلخاب مشکل این منطقه هفت طرح کشاورزی است و به منظور تخصیص آب، پرونده‌های آن‌ها به شرکت آب منطقه‌ای استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: لیست سردانگ‌های طرح‌های کشاورزی "تلخاب"، "کول‌میشان"، "لالو"، "کاهیدان"، "طرح کنمی"، "طرح له‌مرغ -کقر" و "گوراب‌شلیل" مشخص و زمین‌ها تفکیک شده است و تقاضا می‌شود این موضوع در دستور کار امور آب استان چهارمحال‌وبختیاری قرار گیرد.

بخشی ادامه داد: اطراف بخش میانکوه مانند یک جزیره پر از آب است، اما تاکنون شاهد تخصیص منابع آبی نبوده‌ایم.

کد خبر 584387

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری شورای اسلامی شهرستان اردل شهرستان اردل شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل