Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و تاکنون ۷۲۵ هزار نفر کارت ورود جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده اند.

علیرضا کریمیان گفت: کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون از شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شامل اطلاعات عمومی در خصوص نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، زمان برگزاری، مواد امتحانی، تعداد سوالات، مدت پاسخگویی به آن ها و تعداد دفترچه‌ها و پاسخنامه‌های آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه و همچنین نحوه اعلام علاقه مندی به انتخاب رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص نیز منتشر شده است.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۷۲۵ هزار نفر کارت ورود جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده اند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در این لینک https://register4.sanjesh.org/krtsar140104/ قابل دسترسی است.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد، باید کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود را نیز پرینت کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «رفع نقص» اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.

چنانچه داوطلب به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری برای دریافت اطلاعات شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند و به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. بنابراین ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری کارت ورود به جلسه پرینت کارت شرکت در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ سایت سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: آزمون مجدد برای کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی با بیان این مطلب به پیگیری‌های استاندار مبنی بر رفع دغدغه بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه اشاره کرد و تصریح کرد: بعد از پیگیری‌های استان، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه در گروه‌های آزمایشی علوم ‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه 1403 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت:  آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به تاریخ 21 اردیبهشت 1403 شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳