Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@18:20:15 GMT

(تصاویر) هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۳۵۱

(تصاویر) هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان

فرارو-برخی از خودروسازان سعی می‌کنند با اضافه کردن ویژگی‌های جذاب، خودر‌وهایی مخصوص بانوان طراحی کنند. Chery Small Ant یک هاچ بک برقی کوچک چینی است که به طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

به گزارش فرارو، چری چارمی مینی، یک خودروی شهری جمع و جور چهار نفره است که در چندین طرح و رنگ مختلف ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این خودروی کوچک سه در، با اندازه بدنه ۳۲۰۰ در ۱۶۷۰ در ۱۵۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۱۵۰ میلی متر ارائه می‌شود.

این خودروی برقی چینی در دو نسخه Charme Romance و Charme Rocco عرضه می‌شود. تفاوت این دو نسخه در طراحی داخلی آن‌ها است. بدنه و فضای داخلی این خودرو‌ها با رنگ‌های روشن طراحی شده اند و نور LED داخلی به کار رفته در آن‌ها می‌تواند رنگ را تغییر دهد. چری برای افزایش آرامش داخل کابین، هفت رنگ چراغ در نظر گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند از هفت عطر عاشقانه برای خوشبو کردن فضای داخل خودرو استفاده کنند.

خودروی الکتریکی Chery Small Ant دارای یک صفحه ابزار مجازی و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ۱۰.۴ اینچی می‌باشد که کنترل نقاط کور، هشدار معکوس از طریق دوربین پشتی و نمای پانوراما ۳۶۰ درجه را امکان پذیر می‌کنند. در زیر نمایشگر، یک جالیوانی بزرگ برای قرار دادن فنجان قهوه طراحی شده است. فرمان این خودرو با چرم پوشانده شده است.

این خودرو به یک موتور الکتریکی ۴۱ اسب بخاری مجهز شده است و گشتاور ۱۲۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. باتری ۳۰.۶ کیلووات ساعتی به کار رفته در این خودرو، امکان طی کردن مسافت ۳۰۰ کیلومتر بدون شارژ مجدد را فراهم می‌کند. در حال حاضر، این مدل تنها در چین به فروش می‌رسد. این اولین خودروی الکتریکی این برند برای خانم‌ها نیست. قبلا نیز این شرکت خودروی چری QQ را ویژه بانوان طراحی کرده بود. قیمت Charme Romance از ۱۲,۷۵۰ دلار آمریکا و  Charme Rocco از ۱۳,۶۵۰ دلار آمریکا شروع می‌شود.

منبع: carnewschina

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودروهای برقی به کشور شود.

به گزارش مشرق،علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی