Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیمراد نوروزی گفت: کالا‌ها در قالب یک هزار و ۲۰۴ فقره اظهارنامه به خارج کشور صادر شده است که میلگرد، فرش ماشینی و لوله‌های چدنی بیشترین کالا‌های صادراتی کاشان بوده است.

او انواع ظرف‌های آرکوپال و چینی، لنت ترمز، کولر آبی، گونی، ورق‌های فولادی و گالوانیزه، کاشی، مواد شوینده، مفتول مسی، آبلیمو، انواع نخ و الیاف مصنوعی، لبنیات، گلاب، عرقیات گیاهی، آلومینیوم و انواع سنگ‌های ساختمانی را از جمله کالا‌های صادراتی کاشان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان عراق، افغانستان، کویت، ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، آلمان، امارات، اندونزی، انگلستان، ایتالیا، قطر، پاکستان، زامبیا، ترکیه، ترکمنستان، اردن، بحرین، انگلستان، آفریقای جنوبی، چین، سنگاپور، سوریه، عمان، اوگاندا، قزاقستان، گرجستان، لبنان، مالزی، هندوستان، ویتنام، کنیا، کانادا و صربستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی از کاشان است.

کاشان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی تولید و صنعت کشور دارای نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی است.

سهم کاشان در صادرات فرش ماشینی به خارج از کشور نزدیک به ۷۵ درصد است و به همین دلیل این منطقه به قطب تولید فرش ماشینی و شهر فرش ماشینی ایران معروف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک کاشان صادرات کالا فرش ماشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم. بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وی گفت: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

کد خبر 6089616 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی