Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آئین رونمایی از نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، با حضور معاون امور دانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان و مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان امور دانشجویان کشور آئین رونمایی از نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 دکتر اردوان ارژنگ معاون رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این آئین اظهار کرد: با کمرنگ تر شدن کرونا این نیاز احساس می شد که دانشجویان را وارد یک فضای مسابقات ورزشی کنیم تا نشاط و پویایی در میان دانشجویان افزایش یابد که برگزاری المپیادهای ورزشی بهترین فرصت برای نیل به این هدف است.

وی در ادامه افزود: در این میان دانشگاه تبریز یکی از قطب‌های مهم علمی، فرهنگی و ورزشی کشور و یکی از گزینه‌های مهم برای میزبانی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور است و وجود مدیران لایق در این دانشگاه یکی دیگر از دلایل برگزاری المپیاد در این دانشگاه است.

دکتر ارژنگ ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین دانشگاه تبریز، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این المپیاد منشأ خیر و برکت برای جامعه دانشگاهی کشور باشد.

 
المپیاد را در شان دانشگاه تبریز برگزار می‌کنیم

در بخش دیگری از این نشست، دکتر حسین امامعلیپور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست کل پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیز طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه تبریز به‌لحاظ امکانات عمرانی وصعیت خوبی دارد و امسال یکی از معدود سال‌هایی است یک دانشگاه به‌صورت همزمان میزبان دانشجویان دختر و پسر خواهد بود و ما سعی می‌کنیم در این المپیاد را در شان دانشگاه تبریز برگزار کنیم.

براساس این گزارش در پایان این جلسه نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه تبریز پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور دانشگاه تبریز نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز

حاجی پور مدیر امر آموزش دانشگاه تبریز و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز در این باره توضیح می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل