Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:18:07 GMT

میثم صالحی به تیم والیبال شهداب پیوست

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۶۳۳

میثم صالحی به تیم والیبال شهداب پیوست

دریافت کننده قدرتی تیم ملی ایران به تیم شهداب یزد پیوست.

به گزارش ایسنا، با اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد میثم صالحی، دریافت‌کننده قدرتی ۲۴ ساله و ملی‌پوش تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته در تیم اولشتین لهستان توپ می‌زد، با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد.

صالحی در حال حاضر به علت مصدومیت از ناحیه کتف در مسابقات تیم ملی والیبال حضور ندارد اما حداکثر تا یک ماه و نیم آینده به مرز آمادگی خواهد رسید و می‌تواند بدون مشکل در تمرینات پیش فصل تیم والیبال شهداب یزد حاضر شود تا خود را برای حضوری قدرتمند و با کیفیت در فصل ۱۴۰۱ آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهداب یزد پیش از این با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی قراداد بسته و بازیکنانی چون امیر غفور و مسعود غلامی را هم جذب کرده است.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهداب یزد میثم صالحی شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیزگفت: عامل بیماری بایزیوز تک یاخته بابزیا است که ناقل اصلی آن انواع کنه‌های یک میزبانه، دو میزبانه و سه میزبانه می‌باشد و باعث ایجاد بیماری در گاو، گوسفند، بز و تک سمی‌ها می‌ شود.

وی افزود: بیماری بابزیوز یک بیماری انگلی است که محل زندگی و تکثیر انگل داخل گلبول‌های قرمز می‌باشد که متعاقب تکثیر و پارگی گلبول‌های قرمز باعث همولیز داخل عروقی می‌ شود.

او گفت:علائم بالینی بیماری شامل تب، کاهش اشتها و شیر، افزایش ضربان قلب و تنفس، کم خونی، زردی و هموگلوبین آوری (قرمزی رنگ ادرار) است که در صورت عدم درمان به موقع دام در عرض چند روز تلف می‌ شود.

قدرتی، در پایان ضمن اشاره به اهمیت تشخیص به موقع بیماری در روند درمان، بالا بودن هزینه‌های درمان و بروز خسارت اقتصادی فراوانی به صنعت دامداری از دامداران خواست نسبت به سم پاشی اصولی و دوره‌ای دامداری و حذف کنه‌ها جهت پیشگیری از بیماری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!