Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت چهارمین شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی، با صدور پیامی از عموم شخصیت  های بزرگ نظام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی و ریاست محترم قوه قضائیه و یادگار گرانقدر حضرت امام راحل آیت الله حاج سید حسن خمینی که با صدور پیام خود تألمات روحی آنها در ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حسین اشرفی اصفهانی را آرامش بخشیدند،  قدردانی و سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جماران، متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال تأسف انگیز عالم و روحانی وارسته فرزند ارشد شهید بزرگوار محراب، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین اشرفی اصفهانی باعث تألم روحی بیت معظم شهید محراب گردید. به همین مناسبت از عموم شخصیت  های بزرگ نظام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی و ریاست محترم قوه قضائیه و یادگار گرانقدر حضرت امام راحل آیت الله حاج سید حسن خمینی قدردانی و سپاسگزاری ویژه به عمل می آید و همچنین از دفاتر مراجع معظم تقلید و عموم روحانیون و ائمه جماعات تهران به ویژه نمایندگان مقام معظم رهبری، امام جمعه معزز اصفهان و کرمانشاه که با پیام گرم خود تألمات روحی را آرامش بخشیدند و شخصیت های سیاسی کشوری و لشکری و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و اقشار و طبقات مختلف که در مجالس بزرگداشت یادگار ارشد شهید بزرگوار محراب در تهران و اصفهان و خمینی شهر شرکت نمودند و همچنین بزرگانی که پیام تسلیت دادند و روزنامه های کشور که با پیامشان آرامش به تألمات دادند و قدردانی ویژه از آستان مقدس حضرت امام راحل که در برنامه تدفین و خاکسپاری این روحانی بزرگوار نهایت زحمت را بر خود هموار نمودند، سپاسگزاری به عمل می آید.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حسین اشرفی اصفهانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اشرفی اصفهانی ریاست محترم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • مطهری امام
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس