Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به اهمیت ساماندهی نصب و نظارت بر تابلوهای تجاری در سطح شهر به‌منظور جلوگیری از آلودگی بصری اظهار داشت: امروزه نصب تابلوهای غول‌پیکر بر پیشانی واحدهای صنفی یک امر غیرحرفه‌ای و به علت شلوغی و تعدد تابلوها آرامش بصری شهر را دچار اشکال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به جهت تسهیل و بازگرداندن آرامش بصری به شهر، تمامی واحدهای تجاری حداکثر یک تابلو طبق آیین‌نامه تبلیغات شهری سازمان زیباسازی شهرداری قم باید بر سر درب صنوف خود داشته باشند تا شهری آرام و آرامش‌بخش داشته باشیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تصویب آیین‌نامه تبلیغات محیطی و همین‌طور قوانین سخت‌گیرانه جهت کنترل نصب تابلوهای غیراستاندارد در شهر قم، هرگونه نصب تابلو غیراستاندارد و خلاف آیین‌نامه تبلیغات شهری واحدهای تجاری مشمول جریمه و عوارض می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالکان باید توجه داشته باشند در هنگام تسویه با مستاجران، گواهی عدم خلاف تبلیغات محیطی را از سازمان زیباسازی شهرداری قم دریافت کنند.

جوادیان با اشاره به اهمیت ایجاد شهری آرام و با آرامش گفت: شهروندان عزیز قبل از نصب تابلو برای اخذ مجوز و اطلاع از قوانین نصب تابلو به سازمان زیباسازی مراجعه کنند و اگر طبق آیین‌نامه تابلوها نصب گردد، تابلوهای معرف کاربری به‌صورت رایگان و بدون عوارض است.

لازم به ذکر است پروژه‌های آرام‌سازی و حذف زوائد بصری از  بلوار خلیج‌فارس، بلوار بهشتی، بلوار خداکرم و بلوار الغدیر آغازشده است.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: زیباسازی شهر قم شهرداری قم پیام جوادیان تبلیغات در قم سازمان زیباسازی شهرداری قم آیین نامه نصب تابلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اواسط تابستان سال ۱۴۰۲ آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان از سوی هیات وزیران به تصویب رسید. این آیین‌نامه در راستای حمایت از ایثارگران و تسهیل در امر واردات خودرو برای جانبازان محترم تدوین شده بود. با وجود این، بنیاد شهید و امور ایثارگران در بررسی این آیین‌نامه، ایراداتی را در آن تشخیص داد و به همین دلیل، پیشنهاد اصلاح آن را در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به هیات دولت ارسال کرد.

نهایتا پس از پیگیری‌های مستمر بنیاد شهید و با درک صحیح دولت از نیازها و دغدغه‌های جانبازان سرافراز، در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ اصلاحیه این آیین‌نامه به تصویب هیات وزیران رسید.

مهم‌ترین تغییر در این اصلاحیه، حذف ماده ۲۰ آیین‌نامه قبلی است. ماده ۲۰ پیشین، خرید و فروش خودروهای جانبازان را به مدت ۵ سال ممنوع می‌کرد. این موضوع، نارضایتی بسیاری از جانبازان را به دنبال داشت، چرا که آن‌ها را در استفاده از خودروهای خود محدود می‌کرد.

با حذف ماده ۲۰ جانبازان عزیز پس از واردات خودرو می‌توانند آزادانه نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنند. این اقدام گامی مهم در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های جانبازان محترم و تسهیل در امور مربوط به خودروهای ایشان تلقی می‌شود.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900301

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟