Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صادق‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده ۷۴۲ نفر نیز به آزمون تعیین صلاحیت معرفی شدند.

وی ادامه داد:تعداد کل کارآموزان آموزش دیده در ۴۳ آموزشگاه آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد این خطه، ۳۲۶ نفر است.

مدیر مرکز فنی و ‌حرفه‌ای تربت‌حیدریه گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده، بخشی از آموزش‌های این مراکز به صورت غیرمتمرکز در زندان، پادگان، روستا، صنایع، دانشگاه، سکونتگاه و محیط کار واقعی (اصناف) ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق‌زاده مجموع رشته‌های ارایه شده در ۲ بخش دولتی و آزاد را افزون بر ۴۰ رشته اصلی و فرعی عنوان کرد و افزود: تعدادی از رشته‌های ارایه شده خاص این خطه است که شامل دوزندگی کیف چرمی، بافندگی پوشاک، پرورش گوسفند، صنایع پوشاک، پستایی ‌دوزی(تولید رویه کفش)، صنعت رزین و  فرآوری خانگی زعفران است.

وی از تعمیرکاری پکیج، برقکاری، سرویس خودرو، برقکاری ساختمان، تعمیرکاری لوازم خانگی، خیاطی، رایانه، آشنایی با خط گرم (شرکت برق)، ایمنی در شبکه‌های برق، نرم‌افزار، گلدوزی سه بعدی، سرویس آشپزخانه، بافندگی عروسک، دوخت لباس بچه‌گانه، پرورش ‌قارچ، کشتکاری گلخانه خاکی و پرورش گل‌های آپارتمانی و برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی به عنوان دیگر رشته‌های ارایه شده در این مراکز یاد کرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تربت حیدریه معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تربت حیدریه معلم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تربت حیدریه معلم تربت حیدریه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه