Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همایش سالانه قوه قضاییه ۲۴۰ نفر از شخصیت‌ها و مسئولان برگزیده دستگاه قضا اعم از مدیران، مسئولان ،قضات و کارمندان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در جریان برگزاری همایش سالانه قوه قضاییه، بیش از ۲۴۰ نفر از شخصیت‌ها و مسئولان برگزیده دستگاه قضا اعم از مدیران، مسئولان ،قضات و کارمندان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ نفر از این برگزیدگان به صورت نمادین مورد تجلیل حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، حسن بابایی رئیس مرکز ثبت اسناد و املاک، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان، شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، جباری‌راد دادستان مرکز استان کردستان، مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی،حسن‌پور آشتیانی معاون قضایی دادگستری استان گیلان و همچنین مهرانی کارمند نمونه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، تعدادی از ۲۴۰ برگزیده‌ای بودند که در این اجلاس به صورت نمادین توسط رئیس قوه قضاییه مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: قوه قضاییه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان قرار گرفتند مورد تجلیل قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر آراسته با بیان اینکه اغلب تخلفات در ادارات و در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت افزود: کارمندان الزاماً باید آشنایی اجمالی به قانون رسیدگی به تخلفات اداری و آئین نامه اجرایی، تکالیف و وظایف خود و سایر قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و در جریان این امر قرار گیرند.

آراسته افزود: در صورت فعل یا ترک فعل یا قصور و تقصیر در افعال و اقدامات اداری، مجازات خواهند شد.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت و هیأت همراه از دبیرخانه‌های هیأت تخلفات مستقر در استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و قوه قضائیه بازدید و به بررسی عملکرد اعضای هیأت در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

کد خبر 6091798

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود