Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام انتخابات IWF، سجاد انوشیروانی سرپرست نایب‌رئیسی، دبیری و همچنین مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری را معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه نه علی مرادی و نه محسن بیرانوند و سیدعلیرضا قریشی در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‎‌برداری موفق به کسب کرسی برای ایران نشدند، امروز سجاد انوشیروانی که هفته گذشته سرپرست فدراسیون شده و جای علی مرادی را گرفت، تغییراتی را در چند پست ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون منصوب شد و جای داود باقری را گرفت. همچنین حسین مقامی نیز سرپرست دبیری فدراسیون شد و از این پس به جای محسن بیرانوند در فدراسیون حضور خواهد داشت.

مراسم تودیع ومعارفه سلیمی و مقامی در حالی به انجام رسید که داود باقری به دلیل عدم حضور در ایران در این مراسم حضور نداشت اما بیرانوند سرمربی پیشین تیم ملی و دبیر سابق فدراسیون، پست خود را به مقامی تحویل داد.

با حکم انوشیروانی همچنین کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری شد. این در حالی است که طی روزهای گذشته سرپرست فدراسیون تاکید کرد که تیم ملی بزرگسالان کارش را فعلا با سعید علی‌حسینی ادامه خواهد داد.

انوشیروانی: قرار است وزنه‌برداران در چند روز آینده به اردوی تیم ملی برگردند/ تغییراتی خواهیم داشت



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا