Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:39:44 GMT

توسعه گرگان نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۱۹۸۶

توسعه گرگان نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اظهار کرد: سرمایه‌گذار باید از بازگشت سرمایه خود اطمینان خاطر داشته باشد، بنابراین از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان با تاکید بر احصای نیازها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان افزود: برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به سرمایه‌گذاری جدی در زمینه گردشگری نیاز داریم.

وی بیان کرد: سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر از شهرستان گرگان عبور می‌کنند و اگر بتوانیم جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های اقامتگاهی ایجاد کنیم، زمینه ماندگاری مسافران فراهم خواهد شد.

پایین‌محلی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد صنایع تبدیلی متناسب با تولیدات کشاورزی شهرستان گرگان، از دیگر اولویت‌ها در امر سرمایه‌گذاری است. برای مثال شهرستان گرگان قطب تولید سیب زمینی استان است اما صنایع تبدیلی مرتبط با این محصول در شهرستان وجود ندارد برای همین است که در زمان برداشت بخش قابل توجهی از محصول فاسد و دورریز می‌شود یا دلالان به قیمت اندک آن را از کشاورزان می‌خرند.

وی با بیان اینکه حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان گرگان آمادگی کامل وجود دارد، گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید سرمایه‌گذاری را در شهرستان تسهیل کنند تا بتوانیم در کنار رونق تولید، شاهد اشتغالزایی برای جوانان این شهرستان باشیم.

فرماندار گرگان همچنین اظهارکرد: در زمینه مراکز فرهنگی و هنری غیردولتی و مراکز درمانی با کمبودهای جدی در شهرستان مواجه هستیم که می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت در این حوزه‌ها بهره گرفت.

کد خبر 5524676

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار گرگان توسعه بخش خصوصی گردشگری بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه سنندج شیراز قوه قضاییه هفته قوه قضاییه خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا گرد و غبار کرمانشاه شهرستان گرگان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد

تین نیوز

عضو انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: بخش خصوصی نه توان توسعه دارد و نه میل به توسعه در راه آهن.

به  گزارش تین نیوز به نقل از نود اقتصادی، فرهنگ طلوعی افزود: باید کفش آهنین بپوشیم و پولمان را از راه آهن بگیریم. با ادامه این روند بخش خصوصی ریلی تا ۴ سال دیگر نابود می شود.

وی افزود: راه آهن سه ماهه ۷۰ درصد کرایه حمل را از ما می‌ گیرد ولی حق لوکوموتیو ما را هر وقت دلش بخواهد بر می‌ گرداند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد