Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از حمل 704 هزار و 226 تن کالا از مبادی شهرستان های مختلف استان توسط ناوگان باری، طی 3 ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سعید سبحانی گفت: این میزان کالا توسط 49 هزار و 445 سفر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش 17 درصدی میزان کالای حمل شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: عمده ترین کالاهای حمل شده در این مدت سیمان، محصولات پتروشیمی،پودر آلومینیوم و محصولات کشاورزی بوده است.

وی با بیان این که بیشترین جابجایی کالا طی این مدت از شهرستان بجنورد بوده است، اظهارکرد: 7 هزار و 654 دستگاه ناوگان باری شامل 4 هزار و 495 دستگاه کامیون، کامیونت و تریلر و 3 هزار و 159 دستگاه وانت بار در استان فعال است.

وی ادامه داد: در خراسان شمالی 8 هزار و 141 راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت دارند، همچنین 26 شرکت باربری دارای پروانه فعالیت از این اداره کل خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل محصولات کالا ناوگان پروانه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • خراسان شمالی لرزید
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی