Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:56:39 GMT

ضرورت تجدید بیعت و تبلیغ امر ولایت در غدیر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۲۰۳۷

ضرورت تجدید بیعت و تبلیغ امر ولایت در غدیر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در ستاد بنیاد غدیر استان با گرامیداشت درپیش بودن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: قدر سرمایه معنوی اسلام را که بی نظیر است، بدانیم.

وی با تاکید بر برپایی جشن‌ها و مراسم‌های سنتی ویژه عید غدیر افزود: وظیفه تجدید تبلیغ با شیوه‌های مدرن و سنتی را برای ولایت داریم و باید مراسم تجدید بیعت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید شناسایی علی و حسین زمان، تجدید بیعت و تبلیغ را امری مهم دانست و گفت: مراسم جشن و تجدید بیعت با مقام ولایت برگزار شود زیرا آن چه که سبب ناراحتی آمریکا می‌شود و پشتش را می شکند، تجدید بیعت با ولی زمان است.

آیت الله لائینی ادامه داد: اسلام ناب و به روز پشت آمریکا را می شکند و باید برنامه‌های ناب و خوبی برای عید سعید غدیر خم داشته باشیم.

کد خبر 5524842

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران غدیر خم بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه سنندج شیراز قوه قضاییه هفته قوه قضاییه خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا گرد و غبار کرمانشاه تجدید بیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین