Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: مجوز حمل‌ونقل دو میلیون و ۱۵۷ هزار تن انواع کالا‌های اساسی وارد شده به کشور در سه ماهه بهار ۱۴۰۱، صادر و این کالا‌ها به ۱۳۱۶ مرکز ذخیره‌سازی سراسر کشور ارسال شده‌اند. این مقدار کالا‌های اساسی شامل گندم و انواع برنج وارداتی است که توسط این شرکت، خریداری و وارد کشور شده و بر اساس برنامه مدون حمل‌ونقل به اماکن و تأسیسات نگهداری کالا‌های اساسی، ارسال و ذخیره‌سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می‌افزاید، این کالا‌ها از مبدأ بنادر استان‌های ساحلی بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان (منطقه چابهار)، گیلان و مازندران وارد کشور شده و پس از تخلیه، در قالب حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی به مقصد مراکز ذخیره‌سازی بارگیری شده‌اند.

گفتنی است، در بین کالا‌های اساسی وارداتی می‌توان به یک محموله گندم ورودی از شمال ایران به وزن بیش از ۱۰ هزار تن اشاره کرد که از طریق حمل‌ونقل ریلی وارد استان خراسان رضوی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کالا های اساسی برنج وارداتی گندم کالا های اساسی وارداتی حمل ونقل ریلی کالا های اساسی ذخیره سازی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟