Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@00:50:58 GMT

اعضای کادرفنی باشگاه داماش مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۲۲۸۰

باشگاه داماش گیلان از کادرفنی جدید این تیم رسما رونمایی کرد

کادرفنی باشگاه داماش به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش، بعد از انتخاب بهزاد داداش‌ زاده، پیشکسوت ملی‌پوش لاجوردی‌ پوشان شهرباران با قرارداد دو فصل و نیم به عنوان سرمربی داماش، دیگر اعضای کادرفنی داماشی‌ها هم مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کادرفنی و اجرایی باشگاه داماش گیلان متشکل از امید هرندی (مدیرفنی)، بهزاد داداش‌زاده (سرمربی)، علی صفاتیان (مربی)، فرزاد سیری (مربی)، حسین محمدی (مربی دروازه‌بان)، سعید اسماعیل‌پور (مربی بدنساز)، فرزاد داداش‌زاده و مجتبی همرنگ (آنالیزور)، داریوش پوسلیک (سرپرست)، مازیار اصغرزاده (مدیر رسانه) و سامان رضایی (پزشکیار) هستند.

از وقتی بهزاد داداش زاده سرمربی داماش گیلان شده، شرایط این تیم تغییر کرده و روحیه بازیکنان هم بهتر شده است. ضمن اینکه داماشی ها از لحاظ امکاناتی هم وضعیت بهتری دارند و با اتوبوس اختصاصی به هتل رفتند و مصمم به کسب امتیازات لازم برای بازی های بعدی هستند.

شرایط داماش گیلان در حال حاضر مثبت است و باید دید در نهایت این تیم موفق به صعود به لیگ دسته دوم می شود یا نه.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر تمرینات پرفشار و شادابی زیر نظر کادرفنی پیگیری شد و همچنین روز گذشته جلسه آنالیز تیم حریف در سالن آمفی‌ تئاتر هتل المپیک انجام شد.

اخبار داغ 

انتشار فیلم های عجیب از کمپ ناصر حجازی؛ مخروبه ای به نام زمین اختصاصی! جو مبهم پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی با پیام مشترک پرسپولیسی ها جرارد پیکه تلفن همراه یک عکاس را شکست! تیتر نژادپرستانه مارکا درباره رئال مادرید جنجال‌ساز شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه داماش داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم