Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی بعدازظهر دوشنبه در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در فرمانداری پارس آباد با تاکید بر تولید آثار فاخر و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: باید رشادت‌های شهدا را از طریق تربیت نسل جوان انقلابی و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروزی و آینده انتقال دهیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر گاه کشوری از امنیت خود غافل شده آن کشور به سمت ناامنی کشیده شده، کنگره شهدا را نه به عنوان برگزاری یادواره شهدا، بلکه در راستای فرهنگ سازی و آثار ماندگاری آن در جامعه باید به یاد آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل ادامه داد: در عرصه‌ای که دشمنان درصدد تضعیف و روحیه ناامیدی در کشورمان است باید تولید محتوای فاخر و اطلاع‌رسانی را در این برهه بیشتر از هر زمان دیگری مبنای کار قرار دهیم.

سرهنگ عطایی با بیان اینکه همه ما باید در امر خدمت رسانی به مردم که توصیه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است گام برداریم‌، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها، استکبار جهانی در صدد از بین بردن وحدت و تضعیف روحیه آحاد مردم است و باید در مقابل چنین نقشه شوم دشمنان آگاه باشیم.

وی افزود: حرکت عظیم فرهنگی باید هشت سال دفاع مقدس را در بین نسل امروزی همیشه زنده نگه دارد و تمامی اقشار مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران و…، باید دینشان را به شهدا ادا کنند.

کد خبر 5524881

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پارس آباد فرمانداری پارس آباد کنگره شهدا مهر دفاع مقدس بوشهر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی سنندج شیراز قوه قضاییه اردبیل خراسان رضوی هفته قوه قضاییه مشهد آمار کرونا گرد و غبار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد