Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه پیام نور بر آمادگی این دانشگاه برای ماموریت های وزارت کشور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به دارا بودن رشته های علوم انسانی و رشته های مبتنی بر جامعه شناسی، می‌تواند در حل مسائل و آسیب های اجتماعی کمک کار وزارت کشور باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشکلات کشور، بسیار مطلوب است و این دانشگاه می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و وزارت کشور را رابطه‌ای دو طرفه دانست که هر دو مجموعه را از ظرفیت های طرفین بهره مند می سازد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه آموزش دهیاران و شهرداران، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری همایش ها و ... خدمات گسترده ای ارائه کند.

دکتر تقی زاده از راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق و مهارتی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این دانشگاه درصدد است بسترسازی لازم را برای رشد ایده های مجموعه دانشگاه پیام نور اعم از عضو هیات علمی، دانشجو و کارمند فراهم کند تا گامی مثبت در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان اشتغال آفرین برداشته و خدمتی بزرگ برای جوانان این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی همچنین با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه از تجهیزات بسیار پیشرفته آزمایشگاهی برخوردار است و می تواند این تجهیزات در اختیار محققان دانشگاهی و عموم مردم قرار دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه های مختلف آموزشی خدمات مورد نیاز دستگاه ها و سایر دانشگاه‌ها را ارائه کند، گفت: از معاونت فرهنگی وزارت کشور درخواست کردیم امکان استفاده از این ظرفیت های ویژه را برای دستگاه ها و نهادهای زیرمجموعه خود فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی در پایان بر لزوم حمایت ویژه از این دانشگاه پیام به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی و مردمی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نقش بسیار موثری در برقرار عدالت آموزشی در سراسر کشور داشته و اکنون نیز می تواند خدمات علاوه بر ارائه خدمات متنوع آموزشی، ماموریت های حوزه وزارتی را بر عهده گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور وزارت كشور آسيب هاي اجتماعي دانشگاه پیام نور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای سیاست‌گذاری جمعیت ستاد نماز جمعه کشور، با اشاره به جهان قبل و بعد از انقلاب جنسی، گفت: استان مرکزی به واسطه آمار ۶۰ درصدی طلاق، از این حیث رتبه پنجم را در کشور دارد که باید در این راستا تدابیر ویژه ای اندیشید.

وی گفت: آسیب شناسی فردی و اجتماعی طلاق در جامعه کنونی باعث شده تا ایران به سوی سالمندی پیش رود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: همچنین استان مرکزی رتبه چهارم جمعیت سالمند در کشور را دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد تبیین می‌توان بر این مشکلات غلبه کرد و گام‌های موثرتری در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی برداشت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی نیز گفت: دوره ملی آموزشی «حسنه ماندگار» با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت و تربیت کنشگر فعال با استفاده از فنون کاربردی با بهره گیری از اساتید مجرب در دانشگاه آزاد واحد اراک، برگزار شد.

رضا بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های مرکزی حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.

وی گفت: انتظار است این جامعه هدف، به عنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند نسبت به فرهنگ سازی در فضای عمومی حوزه جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت، گام‌های مؤثرتری بردارند.

کد خبر 6088836

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا