Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، علی‌اصغر شالبافیان با حضور در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ با ارائه گزارشی کامل از اقدامات، برنامه‌ها و رویکرد جمهوری اسلامی ایران در ایام کرونا و پسا کرونا، از انجام واکسیناسیون سراسری، رسیدن نرخ مرگ و میر بیماران کرونایی به کمترین میزان و نیز مدیریت و حمایت از فعالان گردشگری را بخشی از اقدامات اجرایی در راستای بقای گردشگری در دوران اوج کرونا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین رونق گردشگری داخلی و تعداد قابل توجه سفر هموطنان در ایام نوروز، افزایش آمار گردشگران ورودی در پی صدور مجدد روادید، تسهیل شرایط مورد نیاز و نیز میزبانی از گردشگران کشورهای همسایه را نقطه عطف روند رو به رشد گردشگری کشور در ایام پساکرونا برشمرد.  

همچنین با توجه به اینکه یکی از رویکردهای اصلی اجلاس جهانی مذکور پرداختن به موضوع اکوتوریسم و طبیعت‌گردی بوده است؛ معاون گردشگری نیز گزارش کاملی از اقدامات کمیته ملی طبیعت‌گردی، رویکرد ایران در بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی در مسیر توسعه گردشگری و نیز دستاوردهای حاصل در راه‌اندازی اکولاژها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح کشور را مطرح کرد.

به گزارش ایرنا، اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ با حضور وزرا و مسئولان گردشگری ۱۲ کشور اروپایی و آسیایی به مدت ۲ روز از ۳ تا ۴ تیرماه جاری در شهرهای سئول و اولسان کره‌جنوبی برگزار شد. 

برچسب‌ها گردشگری سئول علی اصغر شالبافیان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سئول گردشگری سئول میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه