Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: اجرای پروژه پژوهشی سنجش و بهره ‌برداری از نظرات شهروندان با هدف ارتقای عملکرد و خدمت‌رسانی شهرداری تهران به همت معاونت مطالعات مدیریت، اقتصاد و امور اجتماعی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ­ریزی شهر تهران، عقیل منصوری، معاون مطالعات مدیریت، امور اجتماعی و اقتصادی مرکز مطالعات و برنامه‌ ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه میزان رضایت شهروندان از نحوه اداره شهر بر مشارکت و همکاری آن‌ها در اداره و نگهداشت شهر تاثیر اساسی دارد و برای مجموعه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، افزود: این موضوع می‌تواند به عنوان یک شاخص برای ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، معاونت مطالعات مدیریت، اقتصاد و امور اجتماعی مرکز مطالعات و برنامه ­ریزی شهر تهران در قالب پروژه مطالعاتی اقدام به «سنجش و بهره‌ برداری از نظرات شهروندان با هدف ارتقای عملکرد و خدمت‌رسانی شهرداری تهران» کرده است.
او با بیان اینکه «ارزیابی عملکرد شهرداری مناطق 22گانه و حوزه های ماموریتی مختلف شهرداری» یکی از مهم ترین اهداف این مطالعه است، گفت: پژوهش مذکور، برای شناسایی شاخص­ های ارزیابی از روش­ های تلفیقی بهره جسته و با استفاده از روش مصاحبه با متخصصان و مدیران ذی‌ربط در دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، اقدام به نهایی­ سازی شاخص ­ها و طراحی پرسشنامه کرده است.
معاون مطالعات و برنامه ­ریزی امور اجتماعی و اقتصادی مرکز مطالعات و برنامه ­ریزی شهر تهران با ذکر این نکته که فرآیند جمع‌آوری داده‌ ها در مناطق آغاز شده، افزود: تاکنون پرسشنامه‌ های مربوط به 14 منطقه تکمیل و داده ‌های 8 منطقه استخراج نیز شده است.
او در پایان ابراز امیدواری کرد تا با شناسایی و احصای شاخص­ ها متناسب با ویژگی ­های مناطق 22گانه و حوزه­ های ماموریتی شهرداری بتوان ارزیابی دقیق تری از عملکرد و رضایت شهروندان داشته و از نتایج پژوهش به عنوان راهنما و ملاک در تصمیم­ گیری و برنامه­ ریزی شهر تهران استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران امور اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود