Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، رئیس جمهور با اشاره به این‌که سیاست ایران همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای، بین المللی و کشورهای جهان است، تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشورهای دی ۸ برای افزایش تبادلات تجاری و ترانزیت کالا وجود دارد که مغفول مانده است.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز دوشنبه در دیدار «ایسیاکا عبدالقادر امام» دبیرکل سازمان «دی ۸» به دستاوردهای دانش بنیان جوانان ایرانی در پارک‌های علم و فناوری کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: ایران می‌تواند دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان خود را با دیگر کشورهای عضو دی ۸ به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با ضروری دانستن افزایش تبادلات تجاری میان اعضای گروه دی ۸، تصریح کرد: اعضای این سازمان تلاش کنند ضمن فعال‌سازی ظرفیت‌های خود تبادلات تجاری بین کشورهای عضو را افزایش دهند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا نمی‌خواهد کشورهای در حال توسعه رشد کنند و علاقه‌مند است این کشورها به هر نحوی به نظام سلطه وابستگی داشته باشند.

دبیرکل سازمان دی ۸ نیز در این دیدار ایران را یکی از اعضای فعال این سازمان دانست و گفت: دو نهاد مهم دی ۸ در تهران و همدان مستقر است.

عبدالقادر امام مورد توجه قرار گرفتن ظرفیت جمعیت برای کشورهای عضو سازمان دی ۸ و افزایش تبادلات تجاری میان اعضا را دو رویکرد مهم مدیریتی خود از زمان تصدی دبیر کلی این سازمان عنوان کرد.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تبادلات تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج

با پایان سفر دو روزه رئیس‌جمهور به پاکستان، او صبح چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح یک ابرپروژه به این کشور سفر کرد. سید ابراهیم رئیسی در این سفر یک روزه به همراه رئیس‌جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح کرد. رئیسی در ادامه این سفر مرود استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت و پنج سند همکاری بین مقامات دو کشور امضا شد.

دریافت 68 MB

خبرنگار: سمیه ایمانیان / تدوینگر: حمیدرضا برزگر
 

دیگر خبرها

  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشورهای آفریقایی هستیم
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری