Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «مختصر» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل هم‌اکنون تمرینات خود را برای اجرا در اواخر تابستان سال جاری پشت سر می گذارد.

حاجی زینل پیش از این آثاری همچون «برلین ۱۰:۱۰»، «هولودومور»، «کباب»، «آشویتس زنان»، «هجوم»، «مسافران» و «مرگ یزدگرد» را کارگردانی کرده است.

نمایش «مختصر» آخرین اثر از گروه تئاتر سه گانه محسوب می‌شود که به موضوع سفر در زمان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش دومین اثر ایرانی این گروه بوده که همچون سایر آثار حاجی زینل با بهره گیری از توان نسل جوان بازیگران تئاتر اجرا خواهد شد.

در خلاصه نمایش «مختصر» آمده است: من یه بمب ساعتی‌ام، یه بمب ساعتی که چاشنی‌اش سی سال قبل روشن شده الان؛ سال هزار و سیصد و به کسی برنخورده است.

کد خبر 5524956 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رها حاجی زینل علی صفری کارگردان تئاتر تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر جشنواره فیلم شهر تماشاخانه شهرزاد خانه هنرمندان ایران اداره کل هنرهای نمایشی بازیگر تئاتر نقاشی سریال ایرانی موسیقی ایرانی تئاتر شهر نتفلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، تا ساعتی دیگر دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6093788 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند