Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 22 بر نظارت کامل مدیریت شهری بر ساخت و سازهای بی رویه در حریم شمال غربی پایتخت اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این محدوده از شهر تهران رو به توسعه است، اجرای دقیق ضوابط و قواعد در این منطقه ضرورت دارد و این موضوع در این دوره از مدیریت شهری صورت می گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، هم زمان با آغاز هفته قوه قضاییه نشست هم اندیشی بین احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور ،  وحیدرضا محمدی شهردار منطقه و مدیران شهری با سه محور بالا بردن سرانه آموزشی، تعیین تکلیف مسئله فاضلاب شهری منطقه و رسیدگی و اجرای پرونده های ماده صد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست اسدیان گفت: منطقه22  نوپاترین محدوده شهری کلانشهر تهران است و شایسته نیست که معضلات مناطق مرکزی شهر در این منطقه وجود داشته باشد.
وی افزود: انتظار دستگاه نظارتی این است که برای رفع مشکلات فعلی اقداماتی صورت گیرد و این مشکلات افزوده نشود.
این مقام نظارتی عنوان کرد: قرار است 500 هزار نفر جمعیت در این منطقه سکونت داشته باشند و نباید با معضل فاضلاب و بوی نامطلوب مواجه شوند و انتظار است که سایر دستگاه های اجرایی برای رفع معضلات این منطقه ورود پیدا کنند.
محمدی نیز در این نشست گفت: حل مشکلات و چالش های مدیریت شهری در این منطقه نیاز به یک هم اندیشی با نهادهای نظارتی دارد که خوشبختانه این هم اندیشی در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است.
وی افزود: در حال حاضر 30 درصد از شبکه فاضلاب شهری در این منطقه به اجرا رسیده و نیاز منطقه 260 کیلومتر شبکه فاضلاب شهری است که باید هرچه زودتر این عملیات اجرا شود.
شهردار منطقه ادامه داد: خط 10 مترو در این منطقه در حال شکل گیری است و با راه اندازی این پروژه معضل حمل و نقل عمومی در این منطقه گردشگری برطرف خواهد شد.
وی به موضوع نظارت کامل مدیریت شهری بر ساخت و سازهای بی رویه در حریم شمال غربی پایتخت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این محدوده از شهر تهران رو به توسعه قرار دارد اجرای دقیق ضوابط و قواعد در این منطقه ضرورت دارد و این موضوع در این دوره از مدیریت شهری صورت می گیرد.
بعد از این نشست معاون بازرسی کل کشور به همراه مدیران شهری از معضلات موجود در سطح منطقه بازدید میدانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 22 مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی