Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@18:26:12 GMT

روش و نحوه حذف اکانت اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۲۹۵۹

روش و نحوه حذف اکانت اینستاگرام

فرارو- برای حذف اکانت اینستاگرام در مرحله نخست از طریق مرورگرتان وارد اینستاگرام شوید و کاربری و رمزتان را وارد کنید. در گام دوم روی صفحه ویژه حذف اکانت اینستاگرام کلیک کنید.

به گزارش فرارو، در این مرحله یک صفحه پیش روی شما قرار می‌گیرد، که در آن اینستاگرام از شما سوال می‌کند که چرا قصد حذف اکانت تان را دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اینستاگرام سعی دارد که شما را منصرف کند. اما اگر قصدتان برای حذف همیشگی صفحه کاربری تان جدی است، گزینه Something Else را انتخاب کنید.

در گام بعد کادر وارد کردن دوباره رمز کاربری تان ظاهر می‌شود، رمز را وارد کنید. پس از آن گزینه Permanently delete my account که در یک کادر قرمز رنگ قرار دارد، نمایان می‌شود. روی این گزینه کلیک کنید.

در نهایت اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که از حذف همیشگی اکانت تان مطمئن هستید. اگر همچنان جدی هستید، گزینه بله را انتخاب کنید، تا کار صفحه اینستاگرام تان برای همیشه تمام شود. سر آخر اینستاگرام اعلام می‌کند که اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود.  

البته باید توجه داشته باشید که با انتخاب گزینه Something Else، اکانت اینستاگرام تان برای همیشه از بین می‌رود و دیگر امکان بازیابی تصاویر، ویدئو‌ها، پیام ها؛ کامنت ها، لایک‌ها، دوستان و... را نخواهید داشت. البته این اطلاعات حتی از دسترس اینستاگرام نیز خارج می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه اینستاگرام اکانت اینستاگرام حذف اکانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)