Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به اینکه در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسیا به میزبانی ایران، به مصاف عراق، کویت و قطر خواهیم رفت، گفت: کشورهای بحرین و عربستان به دلایل سیاسی اعلام کردند که آنها را جز فدراسیون غرب آسیا ندانیم.

مسعود سلیمانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست، ‌یادآور شد: حضور جوانان در این دوره از رقابت‌ها به دلیل امتیاز میزبانی ایران و همچنین رئیس غرب آسیا بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد کشورهایی که در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسیا شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: کشورهای اردن، ‌ عربستان، بحرین، فلسطین، کویت، عراق و قطر از جمله کشورهای غرب آسیا هستند که در ورزش اسکواش فعالیت دارند. کشورهای بحرین و عربستان در اوایل به دلایل سیاسی اعلام کردند که آنها را جز فدراسیون غرب آسیا ندانید و مکاتبه نکنید.

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به اینکه هشت سال از آن اولتیماتوم گذشته و دوره‌های پیشین این مسابقات در گرگان، ‌ تهران و کویت برگزار شد، ‌ خاطرنشان کرد: چهارمین دوره هم باز به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. میزبان بودن امتیازی به ایران داد تا جوانان کشورمان هم که از مهارت خوبی برخوردار هستند در این مرحله به رقابت بپردازند و رشد کنند.

سلیمانی ادامه داد: در میان کشورهای غرب آسیا، فقط چهار کشور ایران، عراق، کویت و قطر در چهارمین دوره رقابت‌های اسکواش کشورهای غرب آسیا شرکت می‌کنند زیرا مابقی کشورها حرفی برای گفتن در مسابقات اسکواش ندارند.

وی در مورد وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها متذکر شد: بازیکنان کویت، قطر و عراق در رنکینگ‌های بالای جهانی قرار دارند و دائماً در حال امتیازآوری و مقابله برای پیروزی هستند. در مورد وضعیت ملی‌پوشان کشورمان هم باید گفت هر چهار نفر حرفه‌ای و باتجربه هستند و پیش‌بینی می‌کنیم شاهد یک قهرمانی تیمی در غرب آسیا باشیم.

رئیس فدراسیون اسکواش یادآور شد: با کادر جدید و اردوهایی که از فروردین آغاز و ادامه دارد و همچنین یکپارچگی که در تیم وجود دارد قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

سلیمانی از حضور «طارق زینال» دبیر فدراسیون ورزش‌های راکتی قطر به‌عنوان میهمان ویژه این مسابقات خبر داد و گفت: بنا داریم چهار نفر از پدل و دو نفر از اسکواش به‌صورت انفرادی را به دبیر فدراسیون معرفی کنیم تا از تسهیلات این فدراسیون به‌صورت رایگان استفاده کنند.

وی یادآور شد: این بازی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب و اسکان میهمانان هم در هتل اوین خواهد بود.

به گزارش ایران اکونومیست، چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسکواش بزرگسالان کشورهای غرب آسیا به میزبانی مجموعه اسکواش انقلاب با حضور کشورهای قطر، عراق، کویت و ایران برگزار می‌شود و تیم بزرگسالان کشورمان در بخش تیمی و انفرادی و تیم جوانان کشورمان به‌عنوان امتیاز میزبان در بخش تیمی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۲ تیرماه در ایران برگزار می‌شود و قهرمانی در این دوره خصوصاً برای کشورهای قطر و عراق اهمیت دوچندانی از ابعاد مختلف دارد و تیم بزرگسالان ایران به‌عنوان تیمی آماده به مصاف حریفان خود می‌رود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مسعود سلیمانی ، عراق ، فدراسیون اسکواش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسعود سلیمانی عراق فدراسیون اسکواش چهارمین دوره رقابت کشورهای غرب آسیا فدراسیون اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج