Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال فارس براین باور هستند در سال های نه چندان دور بازیکنان زیادی از فارس به اردوی تیم های ملی رده های پایه سنی دعوت و حتی ملی پوش می شدند اما هم اینک حتی یک نفر هم از فارس دعوت نشده چه برسد به اینکه بخواهد به عضویت تیم ملی در آید.

پیشکسوتان فوتبال فارس اخیرا در میزگردی که به منظور بررسی مشکلات فوتبال فارس در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) برگزار شد همگی اعلام کرند که فوتبال پایه در این استان پُر استعداد از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازندگی تنها راه نجات فوتبال فارس 

خلیل صالحی  مدیر عامل اسبق برق شیراز در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: تنها راه نجات فوتبال فارس فقط سازندگی است و فردی که طمع مسائل هنگفت مالی نداشته باشد سکان این رشته پرطرفدار را بر عهده  بگیرد.

فوتبال فارس منبع بازیکن است

جمشید غدیری دیگر پیشکسوت فوتبال فارس هم به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه امروز هرکس از راه می رسد بدون پیشینه باشگاه داری می کند و هیچ کس مسئولیت را قبول نمی کند که چرا این فوتبال رکود پیدا کرده است ضمن اینکه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس  هیات فوتبال فارس باید بپذیرند که در این فوتبال نقش داشته باشند و همه احساس مسئولیت کنند.

وی گفت:پیشکسوتان فوتبال فارس منبع انرژی  و دانش هستند، چرا از وجود افرادی مانند صالحی و پیروانی استفاده نمی کنند، زیرا پست و قدرت اجازه نمی دهد و  ما هم در خانه نشستیم و مردم هم از ما گله مند هستند که چرا به باشگاه فجر کمک نمی کنید و حال اگر هم انتقاد سازنده کردیم برخی ما را دشمنان خود می دانند.

سال های زیادی است تیم های پایه فارس حرفی برای گفتن ندارند

همچنین ناصر جانی خانی دیگر پیشکسوت فوتبال فارس گفت: مهمترین مشکلی  که در فوتبال فارس وجود دارد، مسئله رده های پایه است و  سال های زیادی است که تیم پایه حرفی برای گفتن ندارند، زمانی  تیم های پایه فجر در زمره سه تیم اول کشور بودند و هیات فوتبال هم می گوید باشگاه ها خصوصی هستند و هرکاری دلشان می خواهد انجام می دهند،هیات فوتبال برای شانه خالی کردن از مسئولیت  این حرف ها می زند.

فوتبال فارس نیاز به خانه تکانی اساسی دارد، جای  آزمون و خطا نیست

بازیکن اسبق تیم های برق شیراز و استقلال تهران  هم با بیان اینکه  فوتبال فارس نیاز به خانه تکانی اساسی دارد به ایرنا گفت: در فوتبال فارس جای آزمون و خطا دیگر نیست  برای همین هم بازیکنان با استعداد فارس یا فراموش می شوند و یا اینکه به دیگر شهرهای کشور کوچ می کنند، چرا به راحتی هیات فوتبال فارس اجازه خروج بازیکنان را صادر می کند؟ و یا اینکه خروجی این همه مدرسه فوتبال که در فارس فعال  است چیست؟ 

جمال ندافی تاکید کرد: اگر در فوتبال فارس به بازیکنان پایه توجه نشود، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد، برای همین هم باید به صورت اساسی خانه تکانی شود و به خاطر گرفتن پول اجازه ندهند نخبه گان فوتبال این استان را ترک کنند.

در فوتبال فارس هیچ کس جای خودش نیست

مهرداد شکاری مدرس بین المللی فوتبال هم به ایرنا گفت: در فوتبال فارس نیروی انسانی درست مدیریت نمی شود آنکه توانمند است اجازه کار نمی دهند اما آنکس که ناتوان است به او کار می دهند و خراب می شود، امروز فوتبال  فارس ازنظر بحث فنی مشکلی ندارد هم بازیکن  فیزیکی و هم تکنیکی دارد اما اگر همه در جای خودشان قرار گیرند آنگاه موفقیت به دنبال دارد.و همچنان گذشته شاهد حضور بازیکنان این استان در تیم های مختلف ملی به ویژه در رده پایه ها هستیم.

تیم های پایه فارس روز های بدی پشت سر می گذارد 

صمد زارع کاپیتان اسبق تیم فجر شهید سپاسی هم به فوتبال پایه  های فارس اشاره کرد و به ایرنا گفت: همه دلسوزان فوتبال بر این باور هستند که تیم های پایه فارس روزهای بدی را پشت سر می گذارند و این پرسش مطرح می شود که چند درصد از بازیکنان تیم فجر و  قشقایی را بازیکنان فارسی تشکیل می‌دهند؟

وی تاکید کرد: آنها باید بهترین مربیان را روی فوتبال پایه بگذارند  و پول هم از بازیکنان نگیرند ضمن اینکه در گذشته تیم های  پایه برق و فجر در لیگ های مختلف کشور شرکت داشتند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان که از استان فارس بازیکنی نیست 

امیررضا جدی (آذربایجان شرقی) حسام نفری، کسری طاهری، یعقوب براجعه، اسماعیل قلی زاده، رضا غندی پور (اصفهان) علیرضا شریفی، ابوالفضل ذلیخایی، آرشا شکوری، ایلیار رحمانی، مانی غلامی، امیرمحمد رزاقی نیا، سمیر حبوباتی، علیرضا همائی فرد، نیما اندرز (تهران) امیرمهدی بهمن پور، ابوالفضل موردی، عرفان درویش عالی، ضرغام سعداوی، رئوف سلطانی، محمد عسگری، حسین محمدیان (خوزستان) مهدی موسوی (کهگیلویه و بویر احمد) ماهان صادقی، محمدحسین شریفی (گیلان) سعید امیری (لرستان) و امیررضا اکبری (مازندران) ۲۷ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال از هفتم تا ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تیم فوتبال نوجوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه و بویراحمد تیم ملی فوتبال مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نوجوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه و بویراحمد تیم فوتبال نوجوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه و بویراحمد تیم ملی فوتبال مازندران فوتبال فارس اردوی تیم ملی تیم های پایه هیات فوتبال ایرنا گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال