Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صمت گیلان و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی از واحد های تولیدی صادرات محور همزمان با آغاز دهه تولید و تجارت تقدیر کرد. به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی هم زمان با آغاز دهه تولید و تجارت مهندس تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان به همراه مهندس وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی و سرهنگ عفت دوست رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان و محمدی رییس اتاق تعاون گیلان به منظور پاسداشت از تلاش واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این منطقه از چهار واحد تولیدی صادرات محور بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش بازدید از واحد شمش منطقه آزاد انزلی تولید کننده انواع شمش آهن، واحد چوبکاران عصرنوین تولید کننده انواع دیوار پوش و محصولات سلولزی بعنوان صادر کننده نمونه کشوری، شرکت پیشگامان شیمی تولید کننده انواع روغن پایه و محصولات نفتی هیدروکربنی و واحد خزر منبع تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلن و فلزی بخشی از این برنامه مشترک بود.
بررسی فرایند تولید، موانع تولید، تامین مواد اولیه و دغدغه‌های تولید کنندگان در بخش‌های مختلف تولید و صادرات و ارائه راهکار‌های قانونی به منظور رفع موانع از دیگر اهداف این بازدید بود.
گفتنی است واحد‌های تولیدی پیشگامان و چوبکاران از واحد‌های صادراتی باسابقه منطقه بوده و واحد‌های خزر منبع و شمش نیز طی چند ماه اخیر با توجه به ظرفیت‌های صادراتی منطقه و با بهره‌گیری از مجتمع بندری کاسپین و با مساعدت‌های ادارات گمرک و استاندارد مستقر در منطقه و همچنین سازمان منطقه آزاد انزلی جدیدا به چرخه صادرات ملحق شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش منطقه آزاد انزلی مناطق آزاد منطقه آزاد ماکو منطقه آزاد ارس سازمان منطقه آزاد انزلی تولید کننده انواع واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: تولید آب شرب در این جزیره توسط دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن است که هزینه‌های میلیاردی به دنبال دارد. - اخبار استانها -

شهرام داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در حال حاضر برای تولید هر مترمکعب آب در جزیره قشم باید 25 هزار تومان پرداخت کرد که 17 هزار تومان آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط تولید آب بسیار گران است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب جزیره، سازمان منطقه آزاد قشم رقمی در حدود 224 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به طرحهای آبرسانی اجرا شده در جهت افزایش تولید آب در قشم، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال میزان تولید آب در این منطقه از 23 به 27 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

داوری قدیمی بودن لوله‌های انتقال آب در برخی از مناطق قشم به ویژه در بافت قدیم را از جمله مشکلات حال حاضر آبرسانی در این جزیره عنوان کرد و گفت: نوسازی این خطوط انتقال از برنامه‌های مهم این شرکت است که امیدواریم بتوانیم در سالجاری بخش قابل توجهی از آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید