Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌ سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد. در متن حکم کاظم نظری به امیر مشهدی‌عباس آمده است: «نظر به تجربه، تخصص و تعلق‌خاطر جنابعالی به هنر نمایش کودک و نوجوان، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود از آنجا که جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باسابقه مؤثر و استقبال پرشور مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این رشته و دنیای جادویی و خیال‌انگیز و احساس زلال و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخش آینده هنر این سرزمین خواهد بود. برای نیل به آینده روشن، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش‌گری و نبوغ هنرمندان بتوان صحنه فراخ بازی و اندیشه را گسترش داد. بچه‌های مهر این سرزمین امانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روزهای پرشوق زندگی را بر صحنه زندگی شاهد باشند. روزهای نشاط و پویایی و باور روشن که دنیای هنر و جهان نمایش این امکان را ایجاد می‌کند. امید است در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شاهد آن باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیر مشهدی عباس دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید